przepisy dla malutkiego alergika

1. Data: 2002-11-12 12:33:23

Temat: przepisy dla malutkiego alergika
Od: "joanna_w" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam problem z moją małą córeczka (1 roczek)
jest uczulona na jaja, mleko krowie, cytrusy,
chce jesc to co my - krzyczy niemiłosiernie.
Ja poszukuję ciekawych przepisów dla takich uculonych maluchów,
moze ktoś z Was to przeszedł ? a moze znacie jakieś adresy z
przpisami dla alergików (tylko błagam po polsku)

Joanna

1. Data: 2002-11-12 14:50:56

Temat: Re: przepisy dla malutkiego alergika
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze ktoś z Was to przeszedł ? a moze znacie jakieś adresy z
> przpisami dla alergików (tylko błagam po polsku)

Witam!
Proponuje zapytac na pl.soc.dzieci - tam jest wiecej osob z podobnymi
problemami i napewno chetnie sie z Toba podziela doswiadczeniem.
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-11-12 19:07:16

Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka książeczka z przepisami dla alergików pt. "Moje dziecko jest na
diecie" Nie pamiętam autora, bo pożyczyłam książkę koleżance. Ma żółtą
okładkę. Kosztuje coś w granicach 10 - 12 zł. Zapytaj w jakiejkolwiek
księgarni. Na pewno będzie.
Agnieszka

1. Data: 2002-11-13 11:10:14

Od: "joanna_w" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biala <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqrje2$afa$...@n...tpi.pl...
> [...]
> diecie" Nie pamiętam autora, bo pożyczyłam książkę koleżance. Ma żółtą
> okładkę. Kosztuje coś w granicach 10 - 12 zł. Zapytaj w jakiejkolwiek

Dziękuję i pozdrawiam

Joanna i Olunia

1. Data: 2002-11-13 11:53:51

Od: "halina" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Autorka jest Monika Beck-Pietrzak, wyd. Pruszynski i S-ka, aczkolwiek nieco
watpie, czy ksiazka jest tak latwo dostepna, bo wydana byla w 1999. Poza tym
ja z niej korzystam raczej rzadko (uczulenie na mleko i jaja), bo zdecydowana
wiekszosc to jednak przepisy bezglutenowe, a niekoniecznie bez mleka i jajek.
Na pewno ciekawa i , nazwijmy to, pouczajaca jest czesc ogolna, traktujaca o
alergii i problemach w zyciu codziennym (a to zabrzmialo ;) )
Odpisalam Ci wczesniej na pl.soc.dzieci, mozesz zerknac. Przepisow mozesz tez
szukac na stronie www.puszkkka.vege.pl, tam jest swietna zaawansowana
wyszukiwarka, w ktorej mozesz wykluczyc wszystkie produkty uczulajace. Strona
jest wegetarianska, wiec potraw z miesem to nie uswiadczysz, ale poza tym
ciekawa.

Pozdrawiam
Halina

1. Data: 2002-11-13 13:10:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Autorka jest Monika Beck-Pietrzak, wyd. Pruszynski i S-ka, aczkolwiek
nieco
> watpie, czy ksiazka jest tak latwo dostepna, bo wydana byla w 1999.
[...]

Zamów:
http://www.kkkk.com.pl/asp/book.asp?book_no=043018

--