przepisy na zoladki, prosze

1. Data: 2001-11-15 17:51:23

Temat: przepisy na zoladki, prosze
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... Wszystklo poza gulaszem, ktory robilam juz z 10 razy.
Mam w zamrazarce pol kilo i chetnie zrobilabym cos innego niz gulasz

1. Data: 2001-11-16 08:51:59

Temat: Re: przepisy na zoladki, prosze
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" napisala:

> ... Wszystklo poza gulaszem, ktory robilam juz z 10 razy.
> Mam w zamrazarce pol kilo i chetnie zrobilabym cos innego niz gulasz

Krupnik z żołądkami, żoładki w rosole zrobione jak flaczki.

Krycha

1. Data: 2001-11-16 09:02:08

Temat: Odp: przepisy na zoladki, prosze
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"

> Krupnik z żołądkami, żoładki w rosole zrobione jak flaczki.

Mam przepis na makaron z podrobami drobiowymi. Ale podam, jak wypróbuję. Bo
teraz się boooję.:))

Ela

1. Data: 2001-11-16 09:44:50

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> ... Wszystklo poza gulaszem, ktory robilam juz z 10 razy.
> Mam w zamrazarce pol kilo i chetnie zrobilabym cos innego niz gulasz

Zoladki w sosie musztardowym sa ekstra. Nie pomne teraz przepisu, ale jest
chyba na kuchnia.3miasto.

Jader

1. Data: 2001-11-16 11:57:08

Od: "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <e...@p...onet.pl> w artykule news:9t2klm$b5c$1@news.onet.pl
pisze...

> Użytkownik "Krystyna Chiger"

> Mam przepis na makaron z podrobami drobiowymi. Ale podam, jak wypróbuję.
Bo
> teraz się boooję.:))
>
> Ela

Ja robilam 'paprykarz'
1 kg zoladkow
2 papryli czerwone
2 papryki zolte
moga byc jeszcze zielone
4-5 cebul
pieprz ziolowy
papryka mielona(zalezy kto co lubi) ja daje duzo slodkiej
listek laurowy i sol do smaku
zoladki oczyscic przekrioc na pol i ugotowac do miekkosci. Cebulke zeszklic
na odrobinie oleju, dodap pokrojana papryke i przyprawy i ugotowane zoladki
i chwile podusic.
Ula

1. Data: 2001-11-16 19:24:46

Od: "amigo_pz" <a...@s...member> szukaj wiadomości tego autora

Zoladki w wlasnym sosie zabarwionym przecierem pomidorowym to poezja -
polecam

1. Data: 2001-11-17 16:30:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam przepis na makaron z podrobami drobiowymi. Ale podam, jak wypróbuję.
Bo
> teraz się boooję.:))
Kogo?

Żołądki są też wspaniałe pieczone na blasze polewane sosem własnym
[wcześniej obgotowujemy je 10-15 min w małej ilości wody z dużą łyżką
masła, lub w rosole], doprawione ziołami i posypane zieloną pietruszką. W
lecie z grilla.
pozdr. Jerzy

wiem jak to wyglada ale nie wiem co to:(((
Papier do pieczenia
stampot
Marynowane Karguleny
Jablkowe paczki