przepisy potrzebne

1. Data: 2003-05-29 16:08:22

Temat: przepisy potrzebne
Od: "Karolina Ostrowska" <karolina.ostrowska@_(USUN)_xl.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy moi,
Błagam o przepisy na potrawy (zwłaszcza do łasowania) z zastosowaniem jajek
przepiórczych i bez mleka krowiego dla dzieci alergicznych.
Próbowałam zastąpić jajka kurze w cieście przepiórczymi (3 przepiórcze na 1
kurze), ale kiepsko to wyszło..
Może ktoś z Was ma doświadczenie w kwestii proporcji jaj przepiórczych?
pozdrawiam smakowicie,
Karolina

1. Data: 2003-05-29 21:17:22

Temat: Re: przepisy potrzebne
Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Ostrowska" <karolina.ostrowska@_(USUN)_xl.wp.pl>
napisał w wiadomości news:bb5bb3$g7a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
1
> kurze), ale kiepsko to wyszło..
> Może ktoś z Was ma doświadczenie w kwestii proporcji jaj przepiórczych?

Witaj, nie pomoge Ci za bardzo w kwestii przepisów i proporcji, ale coś mi
się przypomniało. Jako dziecko alergiczne z zachwytem rąbałam jajka
przepiórcze "saute" - czyli po prostu na twardo, obrane przez cierpliwą
babcię (tja, jedynaczką jestem, trzeba się przyznać, a co za tym idzie,
rozpieszczaną, przez kogo się da - ale to dawno i nieprawda). Na jedno
śniadanko wchodziło z 6 sztuk... O! Mam propozycję w kwestii proporcji: zważ
jedno jajo kurze i zobacz ile na wagę wejdzie przepiórczych, żeby ważyły
tyle samo :-) Na mój chłopski rozum powinno pasować ;-))) Pozdr. Agata

Ogórkowa dzis u mnie
fartuch do gotowania
wloskie forum dyskusyjne
Foremki do ciast.