przesadzanie duzych drzew (3-4 m)

1. Data: 2000-07-27 20:30:22

Temat: przesadzanie duzych drzew (3-4 m)
Od: "anna komnena" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam firmy ktora dysponuje odpowiednim sprzetem do przesadzenia 10 drzew
wysokosci
3-4 m - jestem z wojewodztwa opolskiego

Anna Komnena

k...@p...com

P.S.

jezeli ktos robil juz cos takiego prosze o dane (ceny i terminy )

2. Data: 2000-07-31 11:54:21

Temat: Re: przesadzanie duzych drzew (3-4 m)
Od: "Arkadiusz Rzepa" <a...@k...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest problem z przesadzeniem ale drzewa trzeba wczesniej odpowiednio
przygotowac bo inaczej padna , operacja na jakies 9 miesiecy. Napisz jakie
to drzewa
Arek

Re: co to za krzew?
Jak obiachac kaktusa?