przesuszona skóra na policzkach

1. Data: 2003-02-28 11:37:25

Temat: przesuszona skóra na policzkach
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy to zima, kaloryfery czy coś innego - ale od dwóch tygodni mam
strasznie przesuszona skórę, szczególnie na policzkach. Wygląda to
paskudnie - jak drobniutkie łuski. Próbowałam peelingu, kremu dla dzieci z
witaminami, kremu kakaowego Ziaji a nawet - bleee - paskudnego Linomagu. I
nic. Możecie polecić jakiś dobry specyfik (krem i coś do mycia twarzy), żeby
się z tym uporać? Najchętniej poszłabym do kosmetyczki, ale mam 4
tygodniowego szkraba w domu i na dluzej niz godzine nie wyjdę z domu. I tak
szczęsliwie, że jutro uda mi się wyskoczyć do fryzjera (polecanego na grupie
salonu Neo w Krakowie).

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2003-02-28 18:39:34

Temat: Re: przesuszona skóra na policzkach
Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
: nic. Możecie polecić jakiś dobry specyfik [cut]

Mozesz zastosowac olejek jojoba, mozna nawet wykorzystywac jego wlasciwosci
nawilzajace przygotowujac skore twarzy pod makijaz. Kilka kropli trzeba
wmasowac delikatnie, szczegolnie w miejsca, gdzie najwczesniej powstaja
zmarszczki, ostroznie chroniac oczy przed ew. podraznieniem. Wieczorne
stosowanie cienkiej warstwy tego olejku na skore twarzy i szyi nawilza ja
oraz wygladza podczas snu. Nalezy to robi po uprzednim dokladnym
oczyszczeniu skory. Mozna tez uzywac kilka kropli olejku po goleniu (jesli
golisz np. nogi, albo rece) na sucha spekana skore a takze do kapieli.

pzdr
Kaf

[OT] Jaka suknia wieczorowa?
YR jak to jest?