przeszczep wlosow

1. Data: 2001-07-16 13:02:16

Temat: przeszczep wlosow
Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2001-07-16 16:27:51

Temat: Re: przeszczep wlosow
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-07-16 19:37:06

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A żebyś wiedział że są:

Dzieki. Choc to nie pocieszajace.

Cimeries

4. Data: 2001-07-16 20:28:47

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

cimeries napisał(a):

> Moze sa o tym jakies strony w sieci?

Było coś takiego w programie"Na każdy temat" ze Szczygłem.. W tym programie brał
udział facet, który prowadzi jakąś klinikę w Warszawie, która to
wykonuje....Niestety, nie pamiętam szczegółów, oraz kto i gdzie...Zadzwoń może
do TV i poproś o kontakt z M.Szczygłem, albo kimś kto realizuje ten program,
pewnie Ci dadzą jakieś namiary na tą klinikę.
Tak na marginesie dodam, że było w tym programie parę znanych osób z Tv i
prezentowały swoje bujne "czupryny", panie miały "dorobione"- nie wszczepione na
stałe wlosy i jeden pan też - nawet pozwolił się pociągnąć za te włosy.

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Mylić się jest rzeczą ludzką*

5. Data: 2001-07-17 06:44:50

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Było coś takiego w programie"Na każdy temat" ze Szczygłem.. W tym
programie brał
> udział facet, który prowadzi jakąś klinikę w Warszawie, która to
> wykonuje....

Tak, też pamiętam ten program. Zabieg polegał na przeszczepie ich własnych
włosów (włos po włosku), tzn. nie byli do końca łysi ...z obszaru gdzie było
ich jeszcze sporo pobierano część (rozrzedzano) i wszczepiano w puste
miejsce .... własne więc brak odrzutów

Pozdr.
Sark

6. Data: 2001-07-17 15:52:24

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a):

> [...]
> ich jeszcze sporo pobierano część (rozrzedzano) i wszczepiano w puste

To chyba nie ten program...Facet sprowadza włosy nawet zza granicy, ale nie robi
przeszczepów, tylko dokłada włosy...Jego menagerką jest jakaś misska, też była w
tym programie, ale jak na złość nie pamiętam jak ona się nazywa.

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Małpa zawsze będzie małpą, choćby została królem lub klechą*

7. Data: 2001-07-17 22:23:34

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba nie ten program...

To znaczy że kolega ma jeszcze większy wybór.
Sark

Zrosty oplucno-przeponowe
Slaski Auto le@sing , Med fin@nce
Re: serce (?) bardzo proszę