przewlekle zapalenie zatok nosa ?

1. Data: 2003-06-11 17:07:35

Temat: przewlekle zapalenie zatok nosa ?
Od: "Piotr S." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od kliku lat z zatok mojego nosa wyplywa gesta biala wydzielina i zatyka mi
go lub
splywa do gardla . Lekarz laryngolog zbadal mnie i podejrzewa to co w
temacie . Powiedzial ze prawdopodobnie trzeba bedzie zrobic rtg ale narazie
zapisal mi pare lekarstw tak na 10 dni przed kolejna wizyta .
Wizyty i rtg mam za darmo (prywatnie) natomiast koszt lekarstw wychodzi ok.
100 zl ( w tym glownie antybiotyk Zinnet 20szt. 0,25 , c.a. 60zl ) .
Zastanawiam sie czy kupic te leki ? 100 zl to duzo jesli nie ma sie
pewnosci ze pomoga a Ja ani doktor takiej nie mamy . Szkoda by bylo wyrzucic
te pieniadze ...myslalem aby najpierw zrobic jakies badania (rtg) ktore
potwierdzilyby lub nie przypuszczenia lekarza . Jakies sugestie ?

Piotrek ; GG# 3501692
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

2. Data: 2003-06-11 17:23:19

Temat: Re: przewlekle zapalenie zatok nosa ?
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co w temacie . Powiedzial ze prawdopodobnie trzeba bedzie zrobic rtg ale
narazie zapisal mi pare lekarstw tak na 10 dni przed kolejna wizyta .

Dawno temu miałem coś takiego, ostatecznie pomogła punkcja zatok,
prawdopodobnie z udziałem antybiotyku, czyli przepłukanie zatok aqua
destilata i jakiś antybiotyk, od 30 lat mam spokój. Teraz mogę jeździć na
rowerze i nawet nurkować. Oczywiście wcześniej miałem zrobione RTG zatok.
Przed płukaniem połykałem pigułki, bez skutku. Możliwe, że teraz zmieniły
się antybiotyki i metody leczenia.

>Słuchaj<

RADIOLOGISTA POSZUKIWANY DO FILMU
progeria a glos
mikroskop fluorescencyjny
przewlekle zapalenie zatok
dysplazja a ograniczone odwodzenie u dzieci