przewlekły nieżyt żołądka - czy to w ogóle da się leczyć?

następny post »
From: "randy" <r...@2...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: przewlekły nieżyt żołądka - czy to w ogóle da się leczyć?
Date: Sun, 15 Oct 2000 23:33:11 +0200

heja!
czy jest jakis skuteczny lek na przewlekły nieżyt żolądka (spowodowanym
prawdopodobnie przez stres, być może tez leki, ale nie sądze) czy też i na
tym polu medycyna jest bezsilna?
Z góry zazanczam że nie mam żadnego bólu żołądka, tylko uczucie jakbym miał
kamień i żołądek ważył ze 2 tony. Wszelkie leki osłaniające nic nie
dają poza powodowaniem zatwardzeń.
Uczucie to jeszcze potęguje wrażenie jakby mój żołądek w ogóle nie pracował,
nigdy nie ma burczenia w żolądku i innych oznak zycia żołądka. Kiedyś, jak
bylem zdrowy, miałem oznaki życia tego organu. Moja sluzówka żołądka
prawdopodobnie zanikła, ale czy da się ją jakąś zregenerować? Nie sądze żeby
mój żołądek wytwarzał za dużo kwasów, jak to próbują wmówić mi lekarze. Tak
naprawdę jedyną rzeczą, po której zjedzeniu czuję się w miarę normalnie jest
sok z kapusty kwaszonej lub inna kwaśna rzecz. Wiem że to niezdrowe, więc
tego unikam, ale może istnieje jakas inna hipoteza na temat mojej choroby

pozdrawiam, choć i tak nie liczę na pomoc, ale nie szkodzi spróbować
randy