przeziebienie u ciężarnej...

1. Data: 2006-01-17 09:39:37

Temat: przeziebienie u ciężarnej...
Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem w 21 tygodniu ciąży. Niestety przytrafiło mi się przeziębienie, dość
paskudne. Co wolno mi wziąć? Jaki syrop? Czy jakieś tabletki do ssania mogę?
W aptece nic nie byli w stanie mi doradzić i skończyło się na tym, ze
wyszłam stamtąd z pustymi rękoma.
Z góry dziękuję,
nina

2. Data: 2006-01-17 12:50:58

Temat: Re: przeziebienie u ciężarnej...
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w 21 tygodniu ciąży. Niestety przytrafiło mi się przeziębienie,
dość
> paskudne. Co wolno mi wziąć? Jaki syrop? Czy jakieś tabletki do ssania
mogę?

Jeśli jest to zwykłe przeziębienie,to najbezpieczniejsze są tzw. "domowe
sposoby", czyli naturalne + pobyt w domu na zwolnieniu (wyleżenie tego).
Jeśli jest to coś poważniejszego, nie rokującego wyleczenie tym sposobem,to
możliwe jest zastosowanie wmiarę "bezpiecznych" leków.
W obu przypadkach wizyta u lekarza jest konieczna.
J.

3. Data: 2006-01-17 13:09:24

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sposobem,to
> możliwe jest zastosowanie wmiarę "bezpiecznych" leków.
> W obu przypadkach wizyta u lekarza jest konieczna.

Ja tez właśnie jestem w tej sytuacji
lekarz powiedział , że naturalny sposób jest najbezpieczniejszy czyli
czosnek, mleko z masłem i miodem ....

4. Data: 2006-01-17 18:58:05

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ssania mogę? W aptece nic nie byli w stanie mi doradzić i skończyło się na
> tym, ze wyszłam stamtąd z pustymi rękoma.

ja w tym stanie nawet z katerem poszlabym jednak do lekarza, zeby osluchal,
w ciazy mozna brac paracetamol czy ascoriticval czy gardloc, ale o tym niech
lepiej zdecyduje lekarz.

5. Data: 2006-01-22 11:54:28

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie rady. Udało mi sie obejść bez lekarza pijąc syropek
prawoślazowy i jedząc miód w różnych postaciach. Teraz pozostał mi tylko do
zwalczenia katar, ale i on zaczyna mijać.
Pozdrawiam,
nina

implanty stomatologiczne
Zielona herbata