Podświadomość a medycyna

1. Data: 2006-01-16 21:44:30

Temat: Podświadomość a medycyna
Od: "Adaś" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy istnieje w medycynie coś takiego jak podświadomość?

2. Data: 2006-01-16 21:45:02

Temat: Re: Podświadomość a medycyna
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaś" <C...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy istnieje w medycynie coś takiego jak podświadomość?

niestety tylko w psychologii (czasem klinicznej), bo zyga freud, e-rysiu
fromm i pedo samson to zboczency :P.
chociaz jedna z najlepszych ksiazek z zakresu hipnozy mam z darmowej
"wyprzedazy" z glownej biblioteki pam :)

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-01-16 21:58:18

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytalem kilka ksiazek o podświadomosci, autorów którzy byli
naukowcami
> to dziwne ze w medycynie pojecie świadomości to tyle co cuda. A
ksiazki
> chyba powstaly dla pieniedzy?

prekursorami tej wiedzy byli kahuni. szczerze watpie, zeby liczyli na
kase (paciorki)
nie mylic z dr paciorkiem (niepokornym "przedluzaczem" jakubaszka) :P

--
pozdro
ape

4. Data: 2006-01-16 22:18:33

Od: "Adaś" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-01-17 00:03:40

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 23:18:33 +0100, *Adaś*
<news:dqh665$7re$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Przeczytalem kilka ksiazek o podświadomosci, autorów którzy byli naukowcami
> to dziwne ze w medycynie pojecie świadomości to tyle co cuda. A ksiazki
> chyba powstaly dla pieniedzy?

Od paru lat mam w domu książkę pt "Siła podświadomości-potęga sugestii"
Erhard'a F. Freirag'a.

--
Kaja

6. Data: 2006-01-17 09:37:34

Od: "Adaś" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Od paru lat mam w domu książkę pt "Siła podświadomości-potęga sugestii"
> Erhard'a F. Freirag'a.
>

> --
> Kaja

A co na to medycyna? czy naprawde w medycynie nie ma pojecia podświadomość?

7. Data: 2006-01-17 10:05:09

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co na to medycyna? czy naprawde w medycynie nie ma pojecia podświadomość?
Podświadomość to nic. Pomyśl o spinie. Czy w medycynie istnieje pojęcie
spinu?

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

8. Data: 2006-01-17 15:22:06

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:191nt6lbfplb8.t1x4xbleuehz.dlg@40tude.net...

> Podświadomość to nic. Pomyśl o spinie. Czy w medycynie istnieje pojęcie
> spinu?

fizyczne podstawy obrazowania MR, jest tam mowa o spinach.
wiec to pojecie w medycynie funkcjonuje -gdyz radiologia ma zwiazek z
medycyna :)

9. Data: 2006-01-17 15:47:39

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fizyczne podstawy obrazowania MR, jest tam mowa o spinach.
> wiec to pojecie w medycynie funkcjonuje -gdyz radiologia ma zwiazek z
> medycyna :)
Właśnie.
Podobnie jak niektóre szkoły psychoterapeutyczne opierają się na istnieniu
podświadomości. A oddziaływanie leków zależy też od tego, że węgiel jest
czterowartościowy.
Pozwoliłem sobie jedynie zwrócić uwagę na ograniczoną sensowność pytania
zadanego w korzeniu wątku.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

10. Data: 2006-01-17 18:22:15

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:1xm5ttdv58g3r$.l4kfc6j939ub$.dlg@40tude.net...
> Właśnie.
> Podobnie jak niektóre szkoły psychoterapeutyczne opierają się na
istnieniu
> podświadomości.

podobnie jak niektore szkoly mdycyny wschodniej opieraja sie na prawie
pieciu elementow i przeplywie energii.
jednak pewnie i podswiadomosc to paranauka, a nawet paranoja :p

--
pozdro
ape

rentgen brzucha?