półpasiec

1. Data: 2006-01-16 17:42:17

Temat: półpasiec
Od: "A/R" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okolo 3 miesiące temu straciłam ciążę. Po dwóch -czterech tygodniach okazało
się, że mam półpasiec. Brałam Hevirax. Na skórze pozostał mi lekko widoczny
ślad. I oto teraz znów mam obajwy półpaśca, czy to możliwe? Czytałam, że
półpasiec nie wraca a ja miałam go już raz w dzieciństwie i teraz chyba
ponownie. Czy coś jest ze mną nie tak? Czy mogę starać się teraz o dziecko?

2. Data: 2006-01-16 18:40:36

Temat: Re: półpasiec
Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A/R napisał(a):
> [...]
> ponownie. Czy coś jest ze mną nie tak? Czy mogę starać się teraz o dziecko?

polpasiec wraca jak najbardziej...ospa nie...
ja mialam polpasiec pierwszy raz jako 14 lataka a potem jeszcze 2 razy...
pozdrawiam
Dogma

3. Data: 2006-01-16 18:44:44

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dqglha$2k9$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: A/R <t...@g...pl>
Było:
> [...]
> a ja miałam go już raz w dzieciństwie i teraz chyba ponownie. Czy
> coś jest ze mną nie tak? Czy mogę starać się teraz o dziecko?

http://bez-recepty.pgf.com.pl/0210-ospa.htm

http://www.info-med.pl/katalog/choroby/indeks/polpas
iec.html

http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org
.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial_s&hl=pl&q=p%C3%B3%C5%82p
asiec&lr=lang_pl&btnG=Wyszukuj+w+Google

Ja już miałem trzy razy półpasiec (ospa w dzieciństwie) za każdym razem
przechodziłem "lekko".

Zgodnie z tym co piszą (w pierwszym linku) do ciąży - okresu osłabienia
organizmu - musisz się przygotować a podczas ciąży stale i nieustannie
podtrzymywać "wydolność" organizmu.

Depresja zimowa
Depresja zimowa
Rehabilitacja po złamaniu kości udowej
Email do Szpitala Chirurgii Plastycznej w Polanicy
[do okulisty] Opryszczka