krew przy wyproznianiu sie

1. Data: 2006-01-16 18:36:34

Temat: krew przy wyproznianiu sie
Od: Radek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktos moglby mi poradzic z nastepujacym problemem:
otoz dzis rano przy porannym wyproznianiu sie zalwazylem ze z odbytu
wyciekla mi niewielka ilosc dosc ciemnej krwi. Nigdy wczesniej czegos
podobnego nie mialem. nie odczuwalem zadnych bolesci przed zdarzeniem,
teraz troche mnie pobolewa brzuch..ale znajac mnie, bardzo prawdopodobne
jest ze to stres.
Czy ktos moglby mi poradzic, co to moze byc, i czy ewentualnie
obstrukcja, ktora mialem kilka dni temu mogla byc tego przyczyna..
Do lekarza oczywiscie sie udam, ale wolalbym wczesniej zasiegnac jakiejs
wiedzy.
Dziekuje bardzo i pozdrawiam.

2. Data: 2006-01-16 18:47:19

Temat: Re: krew przy wyproznianiu sie
Od: "adam" <k...@w...plnielubiespamu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obstrukcja, ktora mialem kilka dni temu mogla byc tego przyczyna..
> Do lekarza oczywiscie sie udam, ale wolalbym wczesniej zasiegnac jakiejs

Ciemna krew to, zdaje się, problemy z jelitem grubym. Lepiej tego nie
ignorować.

3. Data: 2006-01-16 18:51:23

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do lekarza oczywiscie sie udam, ale wolalbym wczesniej zasiegnac jakiejs
> wiedzy.

Wiec udaj sie do lekarza, koniecznie!!! Moze jakis polip puscil puscil krew,
moze sluzowka, a moze to cos gorszego...
Jak chcesz sie nastraszyc to wejdz na google i poszukaj o krwawieniach z
przewodu pokarmowego.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2006-01-16 23:09:31

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemna krew to, zdaje się, problemy z jelitem grubym. Lepiej tego nie
> ignorować.

Witaj
A nie jasna??
Krew ciemna to krew przetrawiona znaczy ze z żołądka, krew jasna z
jelita,odbytu.
A tak w ogóle to do lekarza i to nie ma się co ociągać.
Pozdrawiam
Cancer

5. Data: 2006-01-16 23:52:51

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 19:36:34 +0100, *Radek*
<news:b4101$43cbe7b5$3eb32e20$21819@news.chello.pl> napisał(a):

> [...]
> obstrukcja, ktora mialem kilka dni temu mogla byc tego przyczyna..
> Do lekarza oczywiscie sie udam, ale wolalbym wczesniej zasiegnac jakiejs

Właśnie u mojego brata ciotecznego tak się zaczęło. Gdyby nie poszedł na
operację, to pewnie jeszcze by żył. To był rak jelita. W sierpniu był
pogrzeb. Wycięli mu kawałek jelita i potem jak on jadł w szpitalu jakiś
kleik to mu te szwy pękły.

--
Kaja

6. Data: 2006-01-17 06:17:02

Od: "Greg" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> operację, to pewnie jeszcze by żył. To był rak jelita. W sierpniu był
> pogrzeb. Wycięli mu kawałek jelita i potem jak on jadł w szpitalu jakiś

pocieszyłaś chłopaka nie ma co...

idź spokojnie do lekarza.
Ja stawiam na hemoroidy, może ich zaczątek.

pozdro.

7. Data: 2006-01-17 17:56:40

Od: "adam" <k...@w...plnielubiespamu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jelita,odbytu.
> A tak w ogóle to do lekarza i to nie ma się co ociągać.

o ile wiem, krew nie ulega trawieniu :)
ale dla pewnosci spojrzalem w google i ciemna krew to problemy z
jelitem/hemoroidami.

8. Data: 2006-01-17 22:09:52

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o ile wiem, krew nie ulega trawieniu :)

coś nie chce mi się wierzyć, a jak zjesz krwisty befsztyk czy tatara to też
się nie trawi?
a wampiry żyją powietrzem?:O)

> ale dla pewnosci spojrzalem w google i ciemna krew to problemy z
> jelitem/hemoroidami.

a jak jest jasna to z czym są problemy?

półpasiec
Depresja zimowa
Depresja zimowa
Rehabilitacja po złamaniu kości udowej
Email do Szpitala Chirurgii Plastycznej w Polanicy