rentgen brzucha?

1. Data: 2006-01-16 19:30:46

Temat: rentgen brzucha?
Od: t...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Od kilkunastu lat pobolewa mnie brzych, w okolicach wyciętego już wyrostka i
wyżej. Lekarze co jakiś czas zapisują mi badanie usg, które nic nie wykazuje.
Jedynie pierwsze z badań usg wykonane ponad 15 lat temu zawiera dokładny opis
narządów z dolnej części brzucha, które to narządy, ze względu na zrosty nie są
ustawione tak jak powinny.
Wszystkie pozostałe określają stan jako w normie.

W mojej ocenie mój stan systematycznie pogarsza się, jednak lekarze lekcewarzą
mnie. Badańia usg uznaję za nierzetelne, wykonywane są zwykle w państwowych
przychodniach, na dobrym sprzęcie jednak w czasie ekspresowym:
ostatnie z takich badań trwało kilkanaście sekund, a lekarz wogóle nie dotykał
głowicą dolnej częsci brzucha, więcej, nie dotykał nawet środkowej częsci
brzucha, jedynie samą górę, i nie załączył żadnego zdjęcia.

Czy jest jakiś rodzaj prześwietlenia brzucha, może rodzaj rentgena, które
dobrze pokazało by wszystkie narządy jamy brzusznej?
O jakie badanie powinnam prosić lekarza?

2. Data: 2006-01-17 14:38:58

Temat: Re: rentgen brzucha?
Od: "ficio" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś rodzaj prześwietlenia brzucha, może rodzaj rentgena, które
> dobrze pokazało by wszystkie narządy jamy brzusznej?
> O jakie badanie powinnam prosić lekarza?
]

tomografia komputerowa jamy brzusznej

krew przy wyproznianiu sie
półpasiec