Depresja zimowa

1. Data: 2006-01-16 17:30:24

Temat: Depresja zimowa
Od: "Shumperk" <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy wstawanie o godzinie 12-12.30 codziennie od listopada do stycznia, oraz
nie opuszczanie domu przez cały dzień, może wpłynąć na pojawienie się
depresji zimowej?

--
Shumperk

2. Data: 2006-01-16 19:22:05

Temat: Re: Depresja zimowa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Shumperk napisał(a):
> Czy wstawanie o godzinie 12-12.30 codziennie od listopada do stycznia, oraz
> nie opuszczanie domu przez cały dzień, może wpłynąć na pojawienie się
> depresji zimowej?

wg mnie to już jest depresja

Ewa

3. Data: 2006-01-16 19:27:08

Od: "Shumperk" <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> wg mnie to już jest depresja

Ale ja chodzę spać o 2-3 w nocy, więc nic dziwnego że wstaję o 12. 9-10
godzin snu to moja norma.

A nie wychodzę z domu, bo nie mam takiej potrzeby. Zresztą co można zrobić,
jeśli dzień trwa 3,5 godziny?

--
Shumperk

4. Data: 2006-01-16 19:37:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Shumperk napisał(a):

> A nie wychodzę z domu, bo nie mam takiej potrzeby. Zresztą co można zrobić,
> jeśli dzień trwa 3,5 godziny?

Nie masz elektryczności?
Co robisz w domu?
Jeśli dobrze Ci z tym i Twoim ewentualnym współdomownikom, to nie jest
to depresja :-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-01-16 19:48:37

Od: "Shumperk" <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Nie masz elektryczności?

Mam. Ale żyrandol w pokoju dnia nie zastąpi.

> Co robisz w domu?

Czytam, piszę, przeglądam Internet itp.

> Jeśli dobrze Ci z tym i Twoim ewentualnym współdomownikom, to nie jest
> to depresja :-).

E, nawyk chodzenia spać nad ranem i wstawania po południu mam od dziesięciu
lat - zawsze w wakacje. W lato wstawałem często o 14 i nic mi nie było. Ale
w tym roku po raz pierwszy mam wolną zimę i znoszę to dużo gorzej. Myślę
sobie, czy to nie dlatego, że mój dzień trwa teraz trzy godziny. W lato
dzień był trochę dłuższy, nawet jeśli się wstało o 14. I słońce stało ciut
wyżej...

--
Shumperk

6. Data: 2006-01-16 20:30:56

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shumperk" <b...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> dzień był trochę dłuższy, nawet jeśli się wstało o 14. I słońce stało ciut

No, to podaruj sobie trochę słońca :) Może zdecyduj sie na krótkie seanse w
solarium?

pozdrawiam

Monika (która fatalnie znosi zimowy brak światła słonecznego i dlatego
chadza od czasu do czasu się doświetlić)

7. Data: 2006-01-16 22:28:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shumperk napisał(a):

> [...]
> godzin snu to moja norma.
>
> A nie wychodzę z domu, bo nie mam takiej potrzeby. Zresztą co można zrobić,

wstawaj wczesniej, to będzie trwał znacznie dłużej....

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

Depresja zimowa
Rehabilitacja po złamaniu kości udowej
Email do Szpitala Chirurgii Plastycznej w Polanicy
[do okulisty] Opryszczka
Allodynia, przeczulica skórna, polineuropatia obwodowa??