przygotowanie dziecka do szkoły

71. Data: 2007-09-07 05:29:31

Temat: Re: przygotowanie dziecka do szkoły
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Jest jeszcze "meduza z lornetką" ;-), czyli nóżki + dwie setki wódki.

A to z jakiegoś konkretnego pollandu ? Mnie się kojarzy "O7 zgłoś się"
:)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

72. Data: 2007-09-07 07:17:07

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

06.09.2007, Qrczak <q...@g...pl> napisał(a)

> Ze słonia jest dziczyzna

Ze słonia nie będzie ani słoniny ani dziczyzny, gdyż jest pod ochroną.
;)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

73. Data: 2007-09-07 07:20:09

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

06.09.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Ja tylko przypominam, że wyjściowe pytanie było "z czego się robi słoninę?".
> Odpowiedź "słoninę robi się ze sklepu" jest niewątpliwie bardzo ładna, ale
> jej "gramatyczność" jest tu zupełnie drugoplanowa ;-)

Czytajac wątek, przypomniało mi się, że mój synek na pytanie "Gdzie się
urodziłeś?" rezolutnie odpowiada...w szpitalu.
:)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

74. Data: 2007-09-07 07:23:15

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

06.09.2007, krys <k...@p...onet.pl> napisał(a)
> P...@o...pl napisał(a):

> Się zasatnawiałam, co to studzienina ;-). teraz się zastanawiam, ile to
> ma nazw, ja osobiście znam wielkopolski "galat", podlaską "galaretę" i
> mazowieckie"nóżki( w galarecie)". Kto da więcej?

Meduza (+ lorneta, czyli nóżki w galarecie i dwie swtki wódki)
:D
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

75. Data: 2007-09-07 07:24:50

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07.09.2007, P...@o...pl <P...@o...pl> napisał(a)

> A to z jakiegoś konkretnego pollandu ? Mnie się kojarzy "O7 zgłoś się"

07.
Ubiegł mnie z ta meduzą
:/
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

76. Data: 2007-09-07 10:47:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> A to z jakiegoś konkretnego pollandu ? Mnie się kojarzy "O7 zgłoś się"
> :)

A nie wiem, tak mi się przypomniało:-)

Pozdrawiam
Justyna
GG 6756000

77. Data: 2007-09-07 14:24:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mamqa pisze:

> A wracając do tematu, masz dostęp do takich "testów"?

W poniedziałek w Gazecie Wyborczej - test dojrzałości szkolnej, czyli co
sześciolatek wiedzieć powinien.

Ależ ta Wyborcza odpowiada na aktualne potrzeby społeczeństwa! ;-).

Pozdrawiam
Ewa

78. Data: 2007-09-07 18:25:45

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Sep 2007 07:17:07 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> Ze słonia nie będzie ani słoniny ani dziczyzny, gdyż jest pod ochroną.
> ;)

W takim razie ze słonia będzie padlina
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

79. Data: 2007-09-07 19:54:26

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Teraz to w ogóle dziwne czasy są. Pamiętam z dzieciństwa, że najlepszą
> częścią szynki była ta otoczka z tłuszczu. o się człowiek z rodzeństwem
> ciotecznym naścigał do najlepszych kawaków to jego. A teraz dzieci nosem
> kręcą, każą sobie odcinać, bo niedobre... co za czasy ;-)

E tam "takie czasy"... Szynka ma być bez tłuszczowej otoczki "od zawsze" ;-)

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

80. Data: 2007-09-09 20:59:29

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W poniedziałek w Gazecie Wyborczej - test dojrzałości szkolnej, czyli co
> sześciolatek wiedzieć powinien.

Sześciolatek po zerówce czy przed?

Sylwia

etyka?:-)
Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.