przygotowanie gruntu (kto pierwszy)

1. Data: 2002-04-19 12:26:50

Temat: przygotowanie gruntu (kto pierwszy)
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ok 8 arową działeczkę, bardzo gliniastą i zachwaszczoną. Chwasty po
zimie wypaliłem (wiem, nie wolno, ale się nic nie stało). TEraz chce
żeby sąsiad to wszystko strzaskał glebogryzarką i nawoże cienka warstwe
ziemi piaszczysto torfowej, którą później ubije.
Pytanie czy jak posieje na to trawe od razu to chwaściska mi zabiją
trawę, czy trawa będzie pierwsza i zabije chwaściska ? Czy lepiej posiać
łubin, poczekać aż "zdławi" chwasty i spulchni glebę, znowu wszystko
przeczaskać i dopiero trawka ?
Oczywiście nie chodzi mi o murawę angielską ale o w miarę "czystą" łączkę.
Grzegorz

2. Data: 2002-04-19 21:55:52

Temat: Re: przygotowanie gruntu (kto pierwszy)
Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczaskać i dopiero trawka ?
> Oczywiście nie chodzi mi o murawę angielską ale o w miarę "czystą" łączkę.
Jesli by chodzilo o czysty trawnik, to jedynie oprysk, zanim chwasty zostaly
spalone.
Po posianiu trawy w takich warunkach jak opisane, chwasty beda silniejsze,
(choc zalezy to od rodzaju tych chwastow), ale jesli ma to byc laka, to
troche chwastow chyba nie zaszkodzi.

Pozdrawiam
Marcin K.

3. Data: 2002-04-21 14:53:15

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwastow bedzie jeszcze wiecej ;-)
Pozdr
GK

> [...]
> przeczaskać i dopiero trawka ?
> Oczywiście nie chodzi mi o murawę angielską ale o w miarę "czystą" łączkę.

Coś poza roundap'em
natychmiast - DOM w Grodzisku Maz.
Cornus officinalis "Lasso"
Rhapis - czy dostane w Polsce?