przymarzniete roze

1. Data: 2000-05-19 10:09:57

Temat: przymarzniete roze
Od: "Tomasz Niemiec" <n...@i...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niektore koncowki pedow roz ucierpialy w okresie ostatnich przymrozkow. Co z
nimi zrobic? Uciac? Zostawic?
Bede wdzieczny za sugestie.
Pozdrawiam
Tomek Niemiec
t...@z...pl
n...@i...med.pl

2. Data: 2000-05-19 13:28:26

Temat: Re: przymarzniete roze
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Ja swoje zostawiam. to co zmarznete to sie wykruszy, a z ocalalych
fragmentow wyrosna nowe pedy.
Dorota

3. Data: 2000-05-20 04:37:02

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> Ja swoje zostawiam. to co zmarznete to sie wykruszy, a z ocalalych
> fragmentow wyrosna nowe pedy.

Jestem przeciwny temu co zrobil ktos z tej grupy.
Pochwalil sie on, ze poodcinal przemarzniete koncówki pedów.
Uwazam, ze lepiej nie robic nowych ran.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-05-21 19:34:27

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem przeciwny temu co zrobil ktos z tej grupy.
> Pochwalil sie on, ze poodcinal przemarzniete koncówki pedów.
> Uwazam, ze lepiej nie robic nowych ran.
i dobrze zrobił, dlaczego? Róże b. dobrze znoszą cięcie, gorzej reagują na
szkody po przemarznięciu.
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-05-23 17:32:02

Od: "Robert Bartosiak" <r...@m...prosper.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Niemiec napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>Niektore koncowki pedow roz ucierpialy w okresie ostatnich przymrozkow. Co
>nimi zrobic? Uciac? Zostawic?
>Bede wdzieczny za sugestie.
>Pozdrawiam
>Tomek Niemiec
>t...@z...pl
>n...@i...med.pl

UWAGA!!!!!
Może jestem niezbyt uważnym obserwatorem chodowanych roślin, ale
przestrzegam przed pozostawianiem "przemarźnietych" pędów.
Piszę w cudzysłowie - bo spotkała mnie taka dziwna niespodzianka:
Wierzcholki pędów na oko przemarzły, a pote, pomimo wyższej temperatury ...
następne.
Przyczyna - wredna larwa żarła te pędy od środka.
Jeśli końce pędów zamierają - to ciąć, a dopiero potem pytać.
Jedyne co nam grozi w wypadku cięcia to lekkie przychamowanie kwitnienia, a
w zamian bardziej rozgałęziony krzew.
A przeoczenie jakiegoś robala - strach pomyśleć.

Re:
Re:
Re:
Re:nornice