przyszły listy

1. Data: 2005-02-14 14:28:31

Temat: przyszły listy
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Marku
dziś przyszły do Ciebie dwa listy, oba w dużych kopertach - A5.
Jeden to list walentynkowy od Krysi Abraham, drugi polecony z Biura
Maklerskiego i ten pozwoliłam sobie otworzyć.
Dostałeś rozliczenie za swoją pracę do Urzędu Skarbowego PIT 8B ( 76 zł do
zwrotu za zaliczkowo pobrany podatek)
Więcej nowin nie mam, z Grześkiem dziś nie rozmawiałam, wysłałam Mu tylko
e-maila.
Sciskamy Cię, mama i tato

2. Data: 2005-02-14 14:33:32

Temat: Re: przyszły listy
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Sciskamy Cię, mama i tato
>
>PRZEPRASZAM -Pisałam w DW, ze do Marka ale widocznie jak jestem na stronie
PL ogrody nie mogę pisać prywatnej korespondecji - czy to moż na usunąć ?

3. Data: 2005-02-14 14:53:23

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PL ogrody nie mogę pisać prywatnej korespondecji - czy to moż na usunąć ?
W Internet Explorerze -
Podświetl ten trefny post, potem:
-Wiadomość
- Anuluj widomość

Pozdrowienia,
Jan_jr

4. Data: 2005-02-14 16:37:17

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisała:
> [...]

Nie, nie można :-((

- czy to można usunąć ?

Niestety nie! Zarchiwizowało tę wiadomość już przynajmniej kilka serwerów.
Poza tym została pobrana przez czytniki poczty.
Pozdrowienia Jurek

lampy 12V jak to dziala?
Podłoże żelowe.
Kordylina - suche liście