Podłoże żelowe.

1. Data: 2005-02-13 22:00:51

Temat: Podłoże żelowe.
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma informacje, co to jest, jak wygląda, gdzie zdobyć? Podobno
rewelacja w doniczkach.

2. Data: 2005-02-14 07:31:56

Temat: Re: Podłoże żelowe.
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma informacje, co to jest, jak wygląda, gdzie zdobyć? Podobno
> rewelacja w doniczkach.

Wyglada jak zwykly zel, wystepuje w roznych kolorach (jesli mowimy o tym
samym).
Kiedys kupowalam w kwiaciarni a jakis czas temu widzialam na rynku. Wydaje
mi sie, ze mozna w tym uprawiac tylko czesc roslin.
Tak naprawde to nie pamietam co sie stalo z moimi roslinkami sadzonymi w
zelu, ale chyba zel wysechl.
To tyle, calkiem niefachowej informacji ;-)
Magda

3. Data: 2005-02-14 07:34:15

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma informacje, co to jest, jak wygląda, gdzie zdobyć? Podobno
> rewelacja w doniczkach.

Na allegro.
A czy rewelacja....
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-02-14 09:55:12

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zelu, ale chyba zel wysechl.
> To tyle, calkiem niefachowej informacji ;-)

Wydaje mi się, ze ten w różnych kolorach przeznaczony do tego żeby w nim coś
rosło bez ziemi - to jedno. Są jednak takie żele, które dodaje sie do ziemi,
wówczas mozna sobie pozwolić na małe zapomnienie w podlewaniu. Żel kumuluje
wilgoć a potem oddaje ją jak jest za sucho. Kupiłam trochę chyba w
Castoramie, podosypywałam do roślin, które najbardziej lubią wilgoć
(dosypywać trzeba przy przesadzaniu bo żel ma się wymieszać z ziemią w całej
objętości), no i nic, może rzeczywiście podlawam trochę rzadziej. Wydaje mi
się, że najbardziej poleca sie go do roślin balkonowych, na wypadek gdyby
właściciel chciał wyjechać na parę dni - rośliny powinny przeżyć :-)
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-02-14 18:24:10

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma informacje, co to jest, jak wygląda, gdzie zdobyć? Podobno
> rewelacja w doniczkach.

Wszystkim dziękuję.

6. Data: 2005-02-14 18:42:44

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy rewelacja....
> Pozdrawiam, Krystyna

Też jestem podobnego zdania i jakoś nie wierzę że "oddaje" wilgoć ziemi,
raczej z niej wyciąga w kumuluje w sobie ...
Septycznie ale ...

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-02-14 19:11:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
|
| Wszystkim dziękuję.

Przejrzyj archiwum - tam jest odpowiedź: http://tinylink.com/?Zlvr4ZqSlq

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-02-14 20:48:24

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrody.agrosan.pl/absorbenty.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

9. Data: 2005-02-15 07:08:51

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
kumuluje
> wilgoć a potem oddaje ją jak jest za sucho.

:-) Tez sie zastanawialam czy chodzi o absorbent czy o te kolorowe
galaretki.

Magda

Kordylina - suche liście
Nasiona