Cierpliwość popłaca

1. Data: 2005-02-12 18:25:56

Temat: Cierpliwość popłaca
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirt, który był padł jednak odżył. Parę dni temu oczyściłem go ze
wszystkich suchych liści, wziąłem nożyczki i skróciłem mu gałązki (miał
formę kulistego drzewka ok. 35 cm wysokości) tak o połowę. W trakcie
obcinania zauważyłem, ze nie wszystkie gałęzie są suche. Dałem mu szansę
i wykorzystał ją, wszędzie wybijają mu nowe pędy. Chyba odzyska dawny
pokrój. Tak więc cierpliwość została nagrodzona.
--
Pozdrawiam, Jerzy

2. Data: 2005-02-12 18:56:37

Temat: Odp: Cierpliwość popłaca
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:culhnj$19r$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> i wykorzystał ją, wszędzie wybijają mu nowe pędy. Chyba odzyska dawny
> pokrój. Tak więc cierpliwość została nagrodzona.
Za mąż będziesz wychodził? Na wianuszek Ci to potrzebne? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-02-12 18:58:55

Temat: Re: Cierpliwość popłaca
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> formę kulistego drzewka ok. 35 cm wysokości) tak o połowę. W trakcie
> obcinania zauważyłem, ze nie wszystkie gałęzie są suche.

Mój mitr kiedyś przymarzł do szyby w oranżerii. Zniekształcił się z tej
strony i wyłysiał. Ale na koniec sezonu nadbudował stratę z nawiązką :-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-02-12 19:39:40

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
>. Tak więc cierpliwość została nagrodzona.

> Pozdrawiam, Jerzy

Gratuluję, cieszę się razem z Tobą bo uczucie radości w takich wypadkach
wszyscy znamy :-)
Pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-02-12 22:11:32

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:culjl0$a3c$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:culhnj$19r$...@a...news.tpi.pl...

> Za mąż będziesz wychodził? Na wianuszek Ci to potrzebne? :-)

Hejka. No, właśnie. Po co uprawia się mirt?
Pozdrawiam hipotetycznie Ja...cki

6. Data: 2005-02-12 22:15:54

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> Hejka. No, właśnie. Po co uprawia się mirt?
> Pozdrawiam hipotetycznie Ja...cki

Odstrasza duchy.
--
Pozdrawiam, Jerzy

7. Data: 2005-02-12 22:16:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. No, właśnie. Po co uprawia się mirt?
> Pozdrawiam hipotetycznie Ja...cki

Mirt, jak mirt, ale po co trawę ?
Przeto sama rośnie.

Pozdrawia deszczowo boletus

8. Data: 2005-02-14 11:12:37

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Mirt, który był padł jednak odżył.

To wygląda na to, że u mnie jeno pół cierpliwości.
Ognik posadzony wiosną trzy lata temu w zimie wymarzł.
Za radą mądrego ogrodnika przycięłam mu gałązki i na wiosnę odbił.
Mam piękne zimozielone krzaczysko, ale niestety bez owoców. Miały być
czerwone, a ja nie mam żadnych. Czy ktoś wie co sie stało?
michalina

9. Data: 2005-02-14 14:17:43

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mam piękne zimozielone krzaczysko, ale niestety bez owoców. Miały być
> czerwone, a ja nie mam żadnych. Czy ktoś wie co sie stało?

Moim zdaniem musisz potraktować ten ognik jak młodziutką roślinę, zakwitnie
jak nie w drugim to w trzecim roku :-)
Nawiasem mówiąc mój młody czerwony ognik (ma tak 2 lata) też jeszcze nie
kwitł :-(
Może tej wiosny doczekamy się kwiatków, wtedy na jesień możemy być
spokojne - czerwonych kuleczek tez się doczekamy !!
pozdrawiam, Bogda

10. Data: 2005-02-14 15:29:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

| Może tej wiosny doczekamy się kwiatków, wtedy na jesień możemy być
| spokojne - czerwonych kuleczek tez się doczekamy !!

Nie, nie możecie być spokojne. To, że ognik kwitnie, i to obficie, nie jest
gwarancją utrzymania się owoców.

Pozdrawiam, Basia.

sciolkowanie a okrywanie roznica
Wiosenne porzadki