pseudonowa

1. Data: 2001-02-05 14:39:35

Temat: pseudonowa
Od: "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hiya :)

Wlasnie dobralam sie do serwera grup newsowych i w ramach wspominania
minionego uzaleznienia od sieci wpisalam sie na kilka grup - mniendzy innemi
na pl.sci.psychologia, a bo wlasnie zaczelam kolejny kierunek studiow -
psych.uw.

Pozdrawiam zatem obecnych i zabieram sie do przegladania...

--
Ula Idzikowska
u...@s...wne.uw.edu.pl

1. Data: 2001-02-05 14:42:27

Temat: Re: pseudonowa
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psych.uw.
>
> Pozdrawiam zatem obecnych i zabieram sie do przegladania...

Czesc, UIdzikow!
Jak tam psych?
Pozdroofka

1. Data: 2001-02-06 13:57:32

Od: "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czesc, UIdzikow!
>Jak tam psych?
>Pozdroofka

A witam alinkiew i zapytowywuje, czemu Cie nie widuje IRL?

psych.uw jest superaste, ostatnio dostalam "celujacy" od dziekana, wiec
chwile chodzilam dumna jak pawica. Chwile, bo zaraz potem na zakonczenie
sesji dostalam "ndst" od MarMat i to z powodu braku jednego punkta. Nic to,
moja wina, w marcu nadrobie z nawiazka.

pozdrawiam serdelecznie.

--
Ula Idzikowska
u...@s...wne.uw.edu.pl

1. Data: 2001-02-06 14:26:54

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwile chodzilam dumna jak pawica. Chwile, bo zaraz potem na zakonczenie
> sesji dostalam "ndst" od MarMat i to z powodu braku jednego punkta. Nic

Kongratulacje!
Bo mnie nie ma na wydziale praktycznie, teraz tylko zaliczonka ostatnie
wpisac i pramag dokończyc!
btw milo Cie tu widziec
Podrawiam i wracam do pracy

publikować aby awansować..