psie halasy

1. Data: 2000-03-31 09:00:35

Temat: psie halasy
Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z grupowiczow zna przepisy dotyczace "ciszy nocnej". mam niezbyt
zyczliwego sasiada, ktory wypuszcza wieczorem psa, pewnie w charakterze
stroza- pieknego wilczora. niestety wredne psisko calymi nocami intensywnie
szczeka. zima to jeszcze pol biedy, gorzej jest latem, gdy chetnie syiamy
przy otwartych oknach. dodam, ze ogrodzenie posesji jest niskie, pies niby
szkolony, ale zadnym problemem jest przeskoczenie dla niego ok.1m. plotka
(dzieci na ulicy). prosze o rade- dziekuje....

2. Data: 2000-04-02 22:36:12

Temat: Re: psie halasy
Od: "Grzegorz" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdobyć sobie większego psa i na noc "udostępnić" mu teren sąsiada. Mój
spisał się doskonale.........i pies sąsiada przestał wychodzić z głebi
podwórza.

POMOCY szukam stokrotek!!!
Tarnina
http://www.ogrody.w.pl/