psphome - N+1-ta prosba

1. Data: 2003-12-03 16:01:01

Temat: Re: psphome - N+1-ta prosba
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał:

>(..) Mam też wrażenie, że bębnisz w piersi a okrzykiem
> "złapałam drania na gorącym uczynku i niech się smarzy w piekle"...

Ty mozesz pisac o swoich wrazeniach na moj temat, a ja nie moge - tak? Nie
moge ich nawet miec!

Ubezwlasnowalniasz rozmowce!

> (..) Chodzi o to z jakim wnioskiem
> kończysz przepychanki, a nie, że je kończysz.

POZOSTAWIĘ TO DLA SIEBIE. Nie chce rozpetywac kolejnej lawiny.

> (..) Mogłem Cię uprzedzić i nie byłoby tej rozmowy.
> Dlaczego tego nie zrobiłem jak sądzisz?

Odpowiem humorystyczne, przezabawnym cytatem z Twojego postu:

"szczegółów tej decyzji nie pamiętam, ale z pewnością była to decyzja
przemyślana i nieprzypadkowa"

I to by bylo... na tyle. KONIEC. Uprasza sie Alla o zejscie z moich plecow!

Dziekuje za oklaski :)

Mamoniowa

1. Data: 2003-12-03 17:50:04

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:bqkroa$npk$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> ?
>
> dochodzi łapanie za słówka?

Nie ma nic gorszego.

All
--
"widać dobitnie że uporczywe myślenie może powodowac skurcze."
/tren R/

1. Data: 2003-12-03 17:53:12

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna_Maria" w news:bql1h2$piu$1@zeus.man.szczecin.pl...
/.../

> I to by bylo... na tyle. KONIEC. Uprasza sie Alla o zejscie z moich plecow!
>
> Dziekuje za oklaski :)
>
> Mamoniowa

No popatrz jaki ten świat względny...;)
Byłem przekonany, że to Mamoniowa siedzi mi na plecach.

brodacz

transseskualna transmisja
psphome - N-ta prosba
..zycie we lzach... (dlugie) sory...
Bezsenenność w sieci.
Przyobiecane:Psychologia zdrowia dla redakcyjnej weny psp ;)