psychneuroimmunologia /przepraszam, jeśli już było../

1. Data: 2002-12-01 11:41:25

Temat: psychneuroimmunologia /przepraszam, jeśli już było../
Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
po pierwsze - pytanie do redakcji o poniższy tekst :
http://www.psphome.htc.net.pl/nadeslane.html#art01
a w zasadzie o bibliografię pod nim umieszczoną. Temat
ciekawi mnie już od dawna, ale z ograniczeń czasowych
nie jestem w stanie przebrnąć nawet przez połowę
wymienionych książek /o ile w ogóle byłabym w stanie je
zdobyć/. Znawców tematu proszę więc o podpowiedź,
od czego można zacząć, by troszkę wgłębić się w temat,
zwłaszcza, jeśli z psychologią ma się niewiele do czynienia.

Przy okazji ciekawi mnie, czy ktoś z Was spotkał się może
kiedyś 'praktycznie' z tą dziedziną. Czy znacie może przypadki,
w których udało się tę wiedzę zastosować praktycznie i
przyniosło to jakiekolwiek skutki ?
pozdrawiam cieplutko

--
sisi
*** Próżnowanie jest początkiem

1. Data: 2002-12-01 18:35:10

Od: "psphome" <p...@p...htc.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sisi" w news:ascskg$9fq$1@news.gazeta.pl...
> witam,
> po pierwsze - pytanie do redakcji o poniższy tekst :
> http://www.psphome.htc.net.pl/nadeslane.html#art01
> a w zasadzie o bibliografię pod nim umieszczoną.

Redakcja jest tutaj wyłącznie pośrednikiem między autorką
(której e-adres jest podany pod i nad artykułem), a grupą.
Wszelkie pytania kieruj proszę "sisi" na tam wskazany adres.

> sisi

Przy okazji proszę wszystkich, którzy napisali cokolwiek do redakcji
od 26 listopada, o wybaczenie i powtórzenie przesyłek na drugi adres
redakcji p...@p...htc.net.pl
Adres podstawowy uległ z nieznanych nam przyczyn zablokowaniu, co
od kilku dni usiłujemy rozwikłać z udziałem najtęższych głów Onet.pl SA.
Mamy nadzieję, ze awaria zostanie usunięta i nie czeka nas wymiana
adresu w 80 stronach serwisu, oraz w setkach książek adresowych
zaprzyjaźnionych Grupowiczów.

SER
~~~
p...@p...htc.net.pl