psychoanaliza!!

1. Data: 2003-01-27 19:02:46

Temat: psychoanaliza!!
Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym aby ktos pomogl mi zinterpretowac zachowanie pewnej
dziewczyny,ktora z jednej strony pisze mi ze nie wierzy w zadne moje
slowo,nie wierzy ze mi na niej zalezy itd(po tym jak mnie widziala jak
tancze nie z nią a z inną dziewczyną w sposob nie jednoznaczny),z drogiej
strony np nie miala problemu zeby sie zgodzic bym przyszedl do niej ogl
razem TV:P!!! Dwie skrajne postawy!!!!!!!!!!!Prosze o psychoanalize Takiego
zachowania.
______________ Wojtek
Mich ICQ#: 178810386 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

1. Data: 2003-01-27 19:21:30

Temat: Re: psychoanaliza!!
Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Użytkownik "zzzb" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strony np nie miala problemu zeby sie zgodzic bym przyszedl do niej ogl
> razem TV:P!!! Dwie skrajne postawy!!!!!!!!!!!Prosze o psychoanalize

Ze o co ty prosisz? O psychoanalize???
A zinterpretowac nie wystarczy?

jacek

1. Data: 2003-01-27 20:45:11

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o psychoanalize Takiego
> zachowania.

To Ty nie wiesz? To jest kobieta... analizowanie jej zachowania
to tak jakby wyszukiwac korelacji pomiedzy preturbacjami orbity
plutona i wielkoscia dobowego przyrostu plesni szarej ;-)

FX

1. Data: 2003-01-27 20:52:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

zzzb:
> ... z jednej strony....
> ... w sposob nie jednoznaczny...
> ... do niej ogl razem TV:P!!! Dwie skrajne postawy!!!!!!!!!!!
> Prosze o psychoanalize Takiego zachowania.

Niewyobrazalne!!!!!!!
To napewno co najmniej jakas kosmitka!!!!!!
Za chwile jeszcze gotowa zgodzic sie abys przyszedl 'ogl do niej TV'
po tym jak np bedzie 'w sposob nie(-)jednoznaczny' 'tanczyc'....
z jakas dziewczyna!!!!

Taka skrajnosc postaw zdecydowanie wyklucza normalnosc tej istoty!!!!!
Trzeba sprowokowac ja do konsultacji w najblizszej przychodni
psychiatrycznej!!!!
Psycholog nic tu nie pomoze!!!!
Napewno!!!!!

Czarek
;DDDDD

1. Data: 2003-01-27 21:42:56

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FX

> To Ty nie wiesz? To jest kobieta... analizowanie jej zachowania
> to tak jakby wyszukiwac korelacji pomiedzy preturbacjami orbity
> plutona i wielkoscia dobowego przyrostu plesni szarej ;-)

LOL :D
thx:)

mala

--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

1. Data: 2003-01-27 22:18:52

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zzzb" w news:b13vk7$676$1@news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
> jednoznaczny),z drogiej strony np nie miala problemu
> zeby sie zgodzic bym przyszedl do niej ogl razem TV:P!!!

Eeee? Przyznam sie, ze zglupialem. O co Ci wlasciwie chodzi? :-P Przyznaj
sie - robisz sobie najzwyczajniej w swiecie jaja :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-01-28 13:00:15

Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ej.ja mymienkam!same pojeby!!!Jest tu ktos normalny czy same debile
tylko?!!!!!!!!!
Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b14c5o$i60$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2003-01-28 14:41:57

Od: "na na" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zzzb <z...@o...pl> napisał(a):

> ej.ja mymienkam!same pojeby!!!Jest tu ktos normalny czy same debile
> tylko?!!!!!!!!!
> Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b14c5o$i60$...@n...tpi.pl...

kup se hulajnogę ;))))

1. Data: 2003-01-28 14:54:05

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zzzb" w news:b15uop$23r$1@news.tpi.pl napisał(a):

> ej.ja mymienkam!same pojeby!!!Jest tu ktos
> normalny czy same debile tylko?!!!!!!!!!

:-)))

Jestes osoba mocno drazliwa, ktora pyta tylko po to aby uslyszec to co
chce. Nie interesuje Cie prawda, nie szukasz jej. Chcesz tylko
potwierdzenia, ze sie nie mylisz. Nie chcesz zrozumiec tego co do Ciebie
ludzie mowia, tego jak sie zachowuje. Z tej prostej przyczyny nie
potrafisz tez zrozumiec zachowania swojej kolezanki. To nie z nia jest cos
nie tak, tylko z Toba. Nie zrozumiesz tego dopoki w pierwszej kolejnosci
nie poznasz samego siebie, tego jak postrzegasz innych, jakie sa Twoje
oczekiwania, relacje z innymi ludzmi. W tej chwili pewnie myslisz, ze
bredze jak potrzaskany bo doskonale znasz samego siebie. Moim zdaniem
jednak grubo sie mylisz. Jestes za bardzo do przodu. Ale kiedys chyba sie
zmeczysz, zwolnisz i... zrozumiesz :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

zdrada
psychologia reklamy
Znam odpowiedź. Pytam.
1+1+1