zmiana adresu

1. Data: 2003-01-27 19:17:07

Temat: zmiana adresu
Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ dostaję ostatnio dużo śmieci, bardzo dużo, zmieniam niniejszym
adres mailowy.

Dla wszystkich, którzy czasem do mnie pisują, lub chcieliby (zapraszam !!!),
mój nowy adres
to:

b...@t...pl

Pozdrowienia
Brian.

1. Data: 2003-01-27 21:57:20

Temat: Re: zmiana adresu
Od: "Logan" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dla wszystkich, którzy czasem do mnie pisują, lub chcieliby (zapraszam !!!),
> mój nowy adres
> to:

Podanie go w poprawnej całości spowoduje, że znowu zaczniesz otrzymywać owe śmieci.
Wrzuć sobie wpis NOSPAM do adresu i po kłopocie.

--
Logan (nowa, studiówkowa fota ponizej) :
howuser&userid=4981056

1. Data: 2003-01-28 10:55:36

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jan 2003 22:57:20 +0100, "Logan" <f...@e...pl> w
<b14a2u$f15$1@sunflower.man.poznan.pl> napisał(a):

> Podanie go w poprawnej całości spowoduje, że znowu zaczniesz
> otrzymywać owe śmieci. Wrzuć sobie wpis NOSPAM do adresu i po
> kłopocie.

Naiwny;) Nie wiesz o tym, że każdy spamer wycina NOSPAM z adresów
zanim wyśle spam?
Lepiej brać przykład ze mnie;)

--
ppqq

1. Data: 2003-01-28 12:59:10

Od: "Logan" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś spotkałem kolesia, który miał wpisany taki adres: wytnij_to@_i_to_też.pl ;))

1. Data: 2003-01-28 19:43:30

Od: "Annie" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PP" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Naiwny;) Nie wiesz o tym, że każdy spamer wycina NOSPAM z adresów
> zanim wyśle spam?
> Lepiej brać przykład ze mnie;)

Ale istnieja rowniez programy do sciagania z grup dyskusyjnych
adresow e-mail i wysylania na nie spamu. Takie programy sa
"za glupie", zeby wyciac NOSPAM czy cokolwiek innego.
Szczegolow nie znam, tak czytalam tylko.

Ania

1. Data: 2003-01-28 23:02:17

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jan 2003 20:43:30 +0100, "Annie" <N...@i...pl> w
<b16ppn$b1j$3@news.tpi.pl> napisał(a):

> Ale istnieja rowniez programy do sciagania z grup dyskusyjnych
> adresow e-mail i wysylania na nie spamu. Takie programy sa
> "za glupie", zeby wyciac NOSPAM czy cokolwiek innego.

Nie wiem o jakich programach mówisz, ale napisanie procedury wyciągającej
NOSPAM z adresu to zadanie na poziomie gimnazjum.:)

> Szczegolow nie znam, tak czytalam tylko.
> Pozdrawiam

Pozdrawiam:)

pp

1. Data: 2003-01-28 23:03:22

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jan 2003 13:59:10 +0100, "Logan" <f...@e...pl> w
<b15utk$ki5$1@sunflower.man.poznan.pl> napisał(a):

> Kiedyś spotkałem kolesia, który miał wpisany taki adres:
> wytnij_to@_i_to_też.pl ;))

Ten to sie zabezpieczył:))

pozdr
ppqq

1. Data: 2003-01-29 17:33:45

Od: "Logan" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem o jakich programach mówisz, ale napisanie procedury wyciągającej
> NOSPAM z adresu to zadanie na poziomie gimnazjum.:)

Owszem, ale jeżeli wziąć pod uwagę, że NOSPAM może być wrzucone w różnych miejscach
adresu, albo zostać zastąpione innym słowem, bądź wyrażeniem - to stworzenie takiego
programu byłoby _znacznie_ trudniejsze.

--
Logan (nowa, studiówkowa fota ponizej) :
howuser&userid=4981056
"Jeśli pragniesz pokoju, szykuj się do wojny" [UIN: 140189544]

psychoanaliza!!
zdrada
psychologia reklamy
Znam odpowiedź. Pytam.