psycholog :-)

1. Data: 2002-01-29 21:44:31

Temat: psycholog :-)
Od: "angel13" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Bardzo prosze o pomoc. Szukam dobrego psychologa. Czy ktos moze mi jakiegos
poleciec bo takie chodzenie do byle kogo w ciemno i jeszcze bolenie to
bezsensu. Osoba z ktora sie do niego wybieram jest wrazliwa i sama ja ledwo
namowilam wiec nie chce aby sie zniechecila. Jestem z Wroclawia. Czekam na
jakies namiary (telefon najlepiej).
Dziekuje.
Magda

1. Data: 2002-01-29 22:05:29

Temat: Re: psycholog :-)
Od: "Eryk" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angel13" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ledwo
> namowilam wiec nie chce aby sie zniechecila. Jestem z Wroclawia. Czekam na

Zadzwoń do PTP o/WROCŁAW ( Polskie Towarzystrwo Psychologiczne) pani
Elżbieta Małkiewicz
Instytut Psychologii UWr ul. Dawida 1
50-527 Wrocław kier. 0-71
367-20-01 w. 21
367-18-14 sekretariat
i poproś o namiar na licencjowanego psychoterapeutę lub psychologa we
Wrocku.

Pozdrawiam
Eryk

Gdzie znalezc dane statystyczne?
SZKOŁA ŚREDNIA SIĘ KŁANIA
NOWA GRUPA DYSKUSYJNA SEKTY
Odporność psychiczna
Depresja - wiem, po raz 100 - ROZWAŁKOWANIEA- cHORY ZDROWEGO NIE ZROZUMIE I INNE BAJERY