psycholog

1. Data: 2005-11-17 12:13:24

Temat: psycholog
Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanie odnoście wizyty u psychologa. Czy można się zarejestować do tego
lekarza z kasy chrych? Jaki jest max czas oczekiwania na wizytę (z kasy
chorych)?
Czy ktoś może mi polecić dobrego psychologa z Opola?
Dzięki

2. Data: 2005-11-17 17:32:50

Temat: Re: psycholog
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka napisał(a):
> [...]
> chorych)?
> Czy ktoś może mi polecić dobrego psychologa z Opola?

Psycholog to nie lekarz.

Ewa

3. Data: 2005-11-18 12:16:50

Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psycholog to nie lekarz.
>
> Ewa

a kto? doradca życiowy?

4. Data: 2005-11-18 12:38:58

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kto? doradca życiowy?
Mniej - więcej.
Tak jak kucharz to nie piekarz, chociaż obaj robią rzeczy do jedzenia, tak
też psycholog to nie psychiatra (bo jeśli chodzi Ci o specjalność lekarską
najbardziej bliską psychologii, to jest to psychiatria), chociaż i jeden i
drugi może się zajmować psychicznymi problemami.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

5. Data: 2005-11-18 14:16:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka napisał(a):

> a kto? doradca życiowy?

Lekarzem jest ten, kto skończył na Akademii Medycznej bądź Wydziale
Lekarskim na uniwersytecie kierunek lekarski. Psychologowie nie kończą
medycyny. Psychologia to kierunek humanistyczny na Uniwersytetach.
Chyba że chodziło Ci o psychiatrę...

Pozdrawiam
Ewa

podwyższone tętno bez powodu
Endokrynolog w Lublinie
Wspomaganie mózgu w czasie nauki - co Wam pomaga ?
Problem z brzuchem :( Objawy w tresci posta... Pomozcie!!
Gronkowiec złocisty - odszkodowanie?