psycholog - czy jest dla niego praca?

1. Data: 2002-04-16 13:27:01

Temat: psycholog - czy jest dla niego praca?
Od: "Deemerc" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie, czym moze sie zajmowac osoba po ukonczeniu psychologii ??

pozdrawiam
PT

1. Data: 2002-04-16 17:18:18

Temat: Re: psycholog - czy jest dla niego praca?
Od: "Minka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wśród moich znajomych krąży kawał:
"Co mówi bezrobotny psycholog do psychologa, który już ma pracę?.....
-Dwa hamburgery, proszę" :)

Pa :))

1. Data: 2002-04-16 17:42:51

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> wśród moich znajomych krąży kawał:
> "Co mówi bezrobotny psycholog do psychologa, który już ma pracę?.....
> -Dwa hamburgery, proszę" :)

Spalone, bylo w oryginale z socjologiem :-)
A tak BTW handel czy w szerszym kontekscie dzialanosc handlowa czy
marketingowa wcale nie sa zle :-). Dobra jest kazda praca, w ktorej
sa pieniadze i kontakt z ludzmi.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-16 18:03:46

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
[cut]
Dobra jest kazda praca, w ktorej
> sa pieniadze i kontakt z ludzmi.

Dobra jest kazda praca, w której są pieniądze kropka :-)

Saulo

1. Data: 2002-04-16 22:23:06

Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deemerc" napisał w wiadomości
> Mam pytanie, czym moze sie zajmowac osoba po ukonczeniu psychologii ??

Może zrobić doktorat...

1. Data: 2002-04-17 16:19:40

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra jest kazda praca, w której są pieniądze kropka :-)

True, taka opcje tez moge zaakceptowac. :-)

1. Data: 2002-04-18 09:13:41

Temat: Odp: psycholog - czy jest dla niego praca?
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wilczek <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9k7cs$d6t$...@k...task.gda.pl...
> True, taka opcje tez moge zaakceptowac. :-)

A podstawa to swoje 'spełnianie się zawodowo' odesłać na manowce.
Grunt to robić tak by jak najszybciej pójść na emeryturę!!!!
Ja chce sobie taki prezent na 30 urodziny zrobić!

Smerf

1. Data: 2002-04-18 16:48:13

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A podstawa to swoje 'spełnianie się zawodowo' odesłać na manowce.

E, tam. Chociaż może są takie osobniki ;)

> Grunt to robić tak by jak najszybciej pójść na emeryturę!!!!
> Ja chce sobie taki prezent na 30 urodziny zrobić!

Miałam taką możliwość, ale jak spróbowałam, to doszłam do wniosku, że jednak
gra nie warta świeczki.
ATNW były chyba jakieś badania nad motywacją do pracy. I wcale nie
pieniądze były najważniejsze. Dopiero na drugim miejscu ;) A co było na
pierwszym? Hmmm... Ktoś pamięta? Będę szukała tego artykułu.

:)

joa

1. Data: 2002-04-18 20:42:44

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> ATNW były chyba jakieś badania nad motywacją do pracy. I wcale nie
> pieniądze były najważniejsze. Dopiero na drugim miejscu ;) A co było na
> pierwszym? Hmmm... Ktoś pamięta? Będę szukała tego artykułu.

Dla mnie sa na pewno na miejscu pierwszym :-)
Zreszta powszechnie wiadomo, posilkujac sie nawet teoria potrzeb Maslowa,
ze pieniadze sa motywatorem na kazdym pietrze... roznica staje sie tylko
ilosciowa. Konieczne jest przejscie na dostepnosc nowej klasy dobr
czyli osobe, ktora zarabia 3-4k zl trudno zmotywowac dodatkowymi 500 zl
ale kiedy rysuje sie mozliwosc wzrostu zarobkow z 4 do 6k to jednak
motywacja powstaje i to calkiem niezla... zamiast np. Megane pojawia
sie perspektywa na Lagune, zamiast nart w Austrii w Aspen ;-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-19 06:05:10

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> Zreszta powszechnie wiadomo, posilkujac sie nawet teoria potrzeb Maslowa,
> ze pieniadze sa motywatorem na kazdym pietrze... roznica staje sie tylko
> ilosciowa.

To dlaczego tyle się mówi np. o mobbingu (nawet na tej grupie)?
Jesli są pieniądze to w czym problem? ;)

;)

joa

nieswiezy oddech (troche ot)
CIEKAWE