psychologia ekonomiczna ,a przemysłowa

1. Data: 2003-05-11 16:54:38

Temat: psychologia ekonomiczna ,a przemysłowa
Od: "r3k69" <rek69@.nospam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie dwie alternatywy w postaci proseminarium z psychologii
ekonomicznej i przemysłowej , którą polecacie i prosiłbym o małą
charakterystykę ww.

1. Data: 2003-05-11 17:28:24

Temat: Re: psychologia ekonomiczna ,a przemysłowa
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-11 użytkownik r3k69 napisał :

> Mam takie dwie alternatywy w postaci proseminarium z psychologii
> ekonomicznej i przemysłowej , którą polecacie i prosiłbym o małą
> charakterystykę ww.
Jejku a gzie wymyslili psychologie przemyslowa???
Pierwsze slysze.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-11 17:32:52

Od: "r3k69" <rek69@.nospam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko wrote:

> Jejku a gzie wymyslili psychologie przemyslowa???
> Pierwsze slysze.
> zielsko
:-) na KULu jest takie proseminarium do wyboru i zajęcia obowiązkowe

1. Data: 2003-05-11 17:37:38

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-) na KULu jest takie proseminarium do wyboru i zajęcia obowiązkowe
Aha. A starsze roczniki nie wiedza???
Bo ekonomiczna jak ekonomiczna, zarzadzanie, przedsiebiorczosc takie
tam. Ale przemyslowa???
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

Re: schizofrenia
Czymajcie kciuki!
Kaseta/płyta do relaksacji - jaka, gdzie kupić
problemo numero uno
Ojciec sie z kims spotyka - jak sie zachowac