psychotropy (SSRI) a potencja

1. Data: 2005-08-09 22:25:19

Temat: psychotropy (SSRI) a potencja
Od: "Charstic Slide" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekaw jestem jak wpływaja te leki a dokładnie na co w mozgu ze powoduja
znaczne obnizenie popedu, trudnosci w osiagnieciu orgazmu itd, pytam z
ciekawosci, bo biore i jestem ciekaw co to blokuje, tzn serotonina, przeciez
niby im wiecej tym lepiej, wiec co jest hamowane lub co nietak i jak temu
zaradzic, sa jakies sposoby czy nieda sie tego pozbyc ?
oczywiscie biorac dalej leki

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Soltek FRN2-L; Barton 2500+; 2x512ram (Elixir & Goodram);

2. Data: 2005-08-09 22:36:12

Temat: Re: psychotropy (SSRI) a potencja
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Charstic Slide:
> ciekaw jestem jak wpływaja te leki [...] ze powoduja znaczne
> obnizenie popedu

Osoby z problemami z zachowaniem rownowagi psychicznej
maja znacznie wiekszy poped seksualny niz osoby dysponujace
"naturalnym prozakiem" (jak mawiaja niekiedy "specjalisci")...
stad tzw 'obnizenie' popedu w sytuacji zazywania lekow np
psychotropowych jest czyms najnormalniejszym w swiecie,
a wrecz - mozna nawet powiedziec - "oznaka normalnienia".

--
Czarek

3. Data: 2005-08-09 22:36:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... tzw 'obnizenie' popedu w sytuacji zazywania lekow np
> psychotropowych jest czyms najnormalniejszym w swiecie,
> a wrecz - mozna nawet powiedziec - "oznaka normalnienia".

Dotyczy to tak samo kobiet i mezczyzn.

--
Czarek

4. Data: 2005-08-10 06:26:19

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychotropowych jest czyms najnormalniejszym w swiecie,
> a wrecz - mozna nawet powiedziec - "oznaka normalnienia".

o w morde, ale zes wymyslil! tak siam to wymysliles?

pp

5. Data: 2005-08-10 06:27:19

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby z problemami z zachowaniem rownowagi psychicznej
> maja znacznie wiekszy poped seksualny niz osoby dysponujace
> "naturalnym prozakiem"

To chyba niezupełnie tak... Osoby takie mogą mieć zaburzony popęd seksualny.
A w którą stronę to akurat nie jest pewne. Tak samo jak depresja i sen...
zaburzenie może powodować zarówno bezsenność jak i nadmierną senność.
Podobnie z jedzeniem i paroma innymi rzeczami.

Pozdrawiam,
MAG

6. Data: 2005-08-10 07:32:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> To chyba niezupełnie tak... Osoby takie [...]

Mylisz sie. :)
Jest dokladnie tak jak napisalem.

Osoby niezrownowazone psychicznie maja znacznie
podwyzszony poped seksualny niz przecietnie - od pewnego
czasu nie jest to zadna tajemnica w srodowisku "specjalistow".

W uzasadnieniu dosc powiedziec, ze wysoki poped seksualny
nieodlacznie cechuje m.in. wszelkie srodowiska patologiczne
spolecznie... chociaz nie tylko oczywiscie.

--
Czarek

7. Data: 2005-08-10 07:34:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pp:
> o w morde, ale zes wymyslil! tak siam to wymysliles?

No w morde! :))
Normalnie nic a nic w tej pale sie nie miesci! ;D

--
Czarek

8. Data: 2005-08-10 07:47:34

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby niezrownowazone psychicznie maja znacznie
> podwyzszony poped seksualny niz przecietnie - od pewnego
> czasu nie jest to zadna tajemnica w srodowisku "specjalistow".

Nie wiem jak jest wśród "specjalistów", ale wśród specjalistów póki co jest
to chyba jeszcze tajemnica, bo nie ujawniają tego ;-)

Pozdrawiam,
MAG

9. Data: 2005-08-10 08:21:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> Nie wiem jak jest wśród "specjalistów", ale wśród specjalistów póki
> co jest to chyba jeszcze tajemnica, bo nie ujawniają tego ;-)

Bredzisz. :)
Ale zgadzam sie, ze dla czesci ignorancja jest jak zbawienie. ;)

--
Czarek

10. Data: 2005-08-10 08:51:54

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> Dotyczy to tak samo kobiet i mezczyzn.

Nie do końca masz racje. Jeśłi chodzi o prozac to u mężczyzn znacznie
spada popęd natomiast u kobiet częst wręcz przeciwnie.

beton
przyjaciel szatana
problem z psychiką (a moze sercem)
[ot] problem