psychoza

1. Data: 2006-03-20 20:37:43

Temat: psychoza
Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Szukam jakiegos naukowego wyjasnienia swojej nocnej psychozy, bylem
przyziebiony, mialem 40 stopni goraczki i zazylem 4 saszetki apapow
rozpuszczalnych. Dodam ze na opakowaniu zalecaja zeby nie przekraczac 3.
Poza tym prochy byly 2 miesiace przeterminowane (zauwazylem na drugi dzien)

Bardzo ciezko opisac uczucie jakie mnie dopadlo, ale czesc zapisalem sobie
zaraz po ogarnieciu sie tej samej nocy wiec sprobuje to zrobic
najczytelniej jak umiem.
Mimowolnie zalaczala mi sie jakas mysl, wyobrazilem sobie bok kwadratu...
bez sensu ale co tam, widze ten bok, nie moge myslec o niczym innym, staram
sie wyrzucic to z glowy ale nie moge, widze jak ten bok rosnie wydluza sie
w nieskonczonosc, kojarze to z czyms ekstremalnie negatywnym, zaczynam sie
czuc ekstremalnie negatywnie, staram sie zastapic to jakas pozytywna mysla,
ale nie moge, robi sie zajebiscie goraco, mysl zaczyna przytlaczac, urasta
do problemu zycia lub smierci, potem wydaje mi sie ze stalo sie cos tak
strasznego ze musze umrzec, indukuje sie jakies wymyslone zdarzenie, bez
znaczenia jakie ale interpretuje to jak kare smierci, nawet nie pamietam o
czym myslalem ale to chyba byla jakas kompletna blahostka, w kazdym razie
wstalem zaczalem latac po domu, mokry jak gabka, zlany zimnym potem.
A w glowie ciagle siedzi ten problem, szukam rozwiazania ale nie znajduje,
chodzilem jak glupi przez 2-3 minuty, obudzilem domownikow, kazalem sie
wiesc do szpitala, czulem sie jakbym musial umrzec, poradzono mi
zwymiotowac, posluchalem... i przeszlo. Wszytko wrocilo do normy

Wiem ze ciezko to zrozumiec ale jesli ktos mial podobne akcje to pewnie wie
o czym mowie. Zaznaczam ze jestem normalny ;)
Myslicie ze to przez te apapy? W sumie 2 miesiace po terminie to chyba nie
duzo? Moze to jakas reakcja obronna mozgu na przegrzanie? Pierwszy raz w
zyciu mialem taka goraczke.

Doswiadczenie malo przyjemne ale przyznacie ze dosc interesujace.

Pozdrawiam
Marek Browarek

2. Data: 2006-03-20 22:02:07

Temat: Re: psychoza
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisal w wiadomosci
> Witajcie,
>
> Szukam jakiegos naukowego wyjasnienia swojej nocnej psychozy, (ciach)
> Doswiadczenie malo przyjemne ale przyznacie ze dosc interesujace.

Tak skrótowo to po pierwsze odrobine przedawkowales paracetamol (choc znam
osoby, które braly po 5-6 tabletek i nic im nie bylo). Po drugie o ile wiem
to w przypadku leków data waznosci ma znaczenie i 2 miesiace to duzo. Po
trzecie przy takiej goraczce rózne majaki sa normalne.
Wiecej na temat mozesz sie dowiedziec na pl.sci.medycyna

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"

3. Data: 2006-03-21 00:20:40

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N @ 20.03.2006, 23:02:

> Po
> trzecie przy takiej goraczce rózne majaki sa normalne.

Też tak miałem. Kiedyś mój kciuk wydawał się ogromny i ciągle się
powiększał, stał się nawet większy od telewizora, róg pokoju się oddalał w
nieskonczoność. To był najstraszniejszy okres mojego życia ;P.

To chyba, o ile dobrze pamiętam, wina nieco zmienionego składu krwi ze
względu na chorobę, leki i gorączkę.

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

4. Data: 2006-03-21 07:12:12

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Browarek"

> Szukam jakiegos naukowego wyjasnienia swojej nocnej psychozy,

To nie psychoza, to wplyw goraczki.

> Poza tym prochy byly 2 miesiace przeterminowane (zauwazylem na drugi
> dzien)

Tym akurat bym sie nie przejmowal, leki maja spory zapas 'waznosci' po
przeterminowaniu.

Ja przy takiej goraczce mialem przed oczyma 'szum' taki jak w telewizorze. A
po srodku biegla biala linia. I do dzis nie wiem czy to byl sen, czy wtedy
mialem oczy otwarte, ale jakos zbytnio sie tym nie przejalem.
Pozdrawiam
spider.

5. Data: 2006-03-23 18:49:12

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieskonczoność. To był najstraszniejszy okres mojego życia ;P.
>

> To chyba, o ile dobrze pamiętam, wina nieco zmienionego składu krwi ze

A czy to przypadkiem nie skutek przyblizania kciuka powoli do srodka nosa
polaczonego z wpatrywaniem w srodek paznokcia stojac naprzeciwko rogu
pokoju?

;-)

6. Data: 2006-03-23 18:55:57

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> To nie psychoza, to wplyw goraczki.

Uff....!

> [...]
> A po srodku biegla biala linia. I do dzis nie wiem czy to byl sen, czy
> wtedy mialem oczy otwarte, ale jakos zbytnio sie tym nie przejalem.

Teraz sie nie przejmuje ale tamtej nocy troche sie przestraszylem, wszystko
juz ok, ostatnio snily mi sie koniki polne skaczace po sniegu... jak milo
znowu byc normalnym ;)

Pozdrawiam
Marek

7. Data: 2006-03-30 17:08:25

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> wrote in message

> Doswiadczenie malo przyjemne ale przyznacie ze dosc interesujace.

Szczerze? Chcialbym przezyc cos takiego...
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-04-01 14:17:26

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze? Chcialbym przezyc cos takiego...

Niektore odmiany grzybów mają podobne działanie, jeśli jesteś
zainteresowany ;-)

Marek

9. Data: 2006-04-02 20:38:19

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niektore odmiany grzybów mają podobne działanie, jeśli jesteś
> zainteresowany ;-)

Dziekuje, wole fajki, alkohol i 7 herbat dziennie z 2 torebek kazda (w sumie
14 torebek).
Narkotykow nie biore.

10. Data: 2006-04-03 23:39:33

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał(a):

> [...]
> czym myslalem ale to chyba byla jakas kompletna blahostka, w kazdym razie
> wstalem zaczalem latac po domu, mokry jak gabka, zlany zimnym potem.

Mialam dokladnie tak samo jak opisales wyzej jednego upalnego lata, tyle ze
ja mialam tez omamy wzrokowe bo myslalam ze przed naszym domem ktos sie
powiesil. pobieglam do mamy pokoju, obudzilam ja i ciagne ja do okna aby
pokazac wisielca, a ta nic tam nie widzi, to ciagne ja do innego okna (jakby
tam mial byc inny widok :) ). no i przy tym wszystkim mialam odczucia takie
jak ty opisales wyzej.
w sumie mialam te omamy w wyniku goraczki chyba. mama dala mi zimne oklady,
zostala przy mnie poki nie usnelam glaszczac mnie po glowie. moze to
takie "maminsynkowe" ale jej dotyk podzialal zbawiennie i koszmarne wizje
odeszly i bylam w stanie ponownie zasnac.

Choroba psychiczna a leczenie woreczka zolciowego
szukam ludzi !!!
W sprawie tej biedronki
Mam matkę alkoholiczkę
Neuro Programmer 2 szukam !!!