ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?

11. Data: 2005-10-18 16:16:35

Temat: Re: ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dj36jl$mbu$1@inews.gazeta.pl...
> podać adresy? w wawie od ręki np. puławska 10, puławska 96, świętokrzyska
> 32.....
> w innych zapewne na zamówienie- Tamiflu brakowało, ale w hurtowniach są
juz
> nowe dostawy.

Dzieki

Magda

12. Data: 2005-10-19 16:48:00

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> 1 tabletka na dobę profilaktycznie, zeby zapobiec grypie.
> 2 tabletki na dobę lecznoczo, jeśłi już nas dopadnie grypa.

a obiło mi się o uszy, że branie profilaktyczne znacznie obniża
skuteczność tego specyfiku w przypadku rzeczywistego zachorowania na
grype...
a tak swoją drogą to z ta całą grypą to tylko niepotrzebną panikę się
sieje...straszne rzeczy w Azji zmarło z powodu grypy 60 osób a w Polsce
prawdopodobie tyle osób ginie w ciągu tygodnia na drogach...
Zaczynam podejrzewać, że to wszystko to ma tylko nabić kabzę koncernom
farmaceutycznym...z resztą każdy będzie robił jak chce...ja tam na grypę
się nie szczepię (ostatni raz chorowałam na nią jako 8latka) a i taka
szczepionka przed ptasią grypą (sic!) mnie nie uchroni...
dogma

13. Data: 2005-10-19 21:56:13

Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze cene podaj :) ok 200 pln ;)

Ci co kupują płacą 50 zeta za lek, 150 za to ,że się boi czyli za to, że są
frajerami :-). A i tak pewno najwięcej zachoruje tych co brało tamifil. Ja
nigdy sie nie szczepiłem i nie będę. Dbam o harmonię ciała, właśnie wróciłem
z codziennego, wieczornego biegu ( od 2 m-cy ) :-)

Ortodontyczny aparat stały u 12 latka
ochrona zdrowia
Leczenie Brucelozy
pulsowanie w uchu