ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?

1. Data: 2005-10-15 20:43:27

Temat: ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?
Od: "Ewa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie chronić przed potencjalnym zagrożeniem ptasia grypą? POdobno
szczepieie sie zwykla szczepiona p/grypie nie ma sensu. A zazywanie tamiflu?
CZy ktos orientuje sie jak zdobyc i czy warto go zazywac?

2. Data: 2005-10-16 11:22:17

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zazywanie tamiflu?
> CZy ktos orientuje sie jak zdobyc i czy warto go zazywac?

jest w aptekach; na receptę.

3. Data: 2005-10-17 07:25:25

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> jest w aptekach; na receptę.

jeszcze cene podaj :) ok 200 pln ;)

Adam

4. Data: 2005-10-17 07:56:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze cene podaj :) ok 200 pln ;)

Zeby jeszcze miec pewnosc iz to skuteczne jest......

Magda

5. Data: 2005-10-18 15:37:57

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzmy 150-200 za całe 10 tabletek.
a pewności nie ma.

6. Data: 2005-10-18 15:46:52

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tamiflu BYWA, u nas (w Częstochowie) już wykupiono skromne zapasy, a żeby było
śmieszniej, ludzie to JUŻ łykają!!! A to jest nie szczepionka, tylko lek, zażywa
się, jak się choruje...

7. Data: 2005-10-18 15:56:09

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> jest w aptekach; na receptę.

A w ktorych?

Magda

8. Data: 2005-10-18 16:07:14

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ktorych?

podać adresy? w wawie od ręki np. puławska 10, puławska 96, świętokrzyska
32.....
w innych zapewne na zamówienie- Tamiflu brakowało, ale w hurtowniach są juz
nowe dostawy.

9. Data: 2005-10-18 16:08:07

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie to JUŻ łykają!!! A to jest nie szczepionka, tylko lek, zażywa
> się, jak się choruje...

1 tabletka na dobę profilaktycznie, zeby zapobiec grypie.
2 tabletki na dobę lecznoczo, jeśłi już nas dopadnie grypa.

10. Data: 2005-10-18 16:08:35

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
było
> śmieszniej, ludzie to JUŻ łykają!!! A to jest nie szczepionka, tylko lek,

Mam znajoma ktora bardzo chce kupic ten lek,masz moze namiary telefoniczne
na ta apteke ?

Magda

Ortodontyczny aparat stały u 12 latka
ochrona zdrowia