puchowy płaszcz dla mężczyzny?

1. Data: 2005-10-25 07:34:10

Temat: puchowy płaszcz dla mężczyzny?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam Was zapytać, zwłaszcza mieszkanki miast większych niż Olsztyn, czy
gdzieś sprzedają dość długie puchowe płaszcze dla mężczyzn? Takie,
powiedzmy, do kolan. Najpierw chodzi mi o wiedzę, czy coś takiego się w
ogóle produkuje :). Oczywiście interesuje mnie równiez cena.
No i jeszcze: widziałyście kiedyś kogoś w czymś takim? Mój mąż jest raczej
bardzo szczupły i ciekawa jestem, jak by wyglądał.
Nie musi to byc nie wiadomo jak gruby puchowy płaszcz. Zresztą, na razie
robię rekonesans.

Pozdrawiam!

Majka

P.S. Otworzyli u nas w końcu porządne centrum handlowe, w którym są w końcu
"światowe" sklepy :). Taka... Galeria Centrum... :))))))))) Centrum Olsztyna
:D.

1. Data: 2005-10-29 16:51:53

Temat: Re: puchowy płaszcz dla mężczyzny?
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> [...]
> bardzo szczupły i ciekawa jestem, jak by wyglądał.
> Nie musi to byc nie wiadomo jak gruby puchowy płaszcz. Zresztą, na razie

Jako facet powiem Tobie jedno: wypierdolilbym Cie za drzwi razem z tym
plaszczem.
Facet w czyms takim wyglada jak pajac i byloby wielka ujma dla niego
pokazywac sie w takiej szmacie, nie mowiac o tym ze sprawiloby mu przykrosc
podarowanie takiego gowna.
Chyba gustu kobieto nie masz albo Twoj facet to przychlast
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-10-30 09:17:00

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
przykrosc
> podarowanie takiego gowna.
> Chyba gustu kobieto nie masz albo Twoj facet to przychlast

Wielki powrót wielkiego Bluzgacza!
Ale mi dogadał, chyba będę musiała pójść do psychoterapeuty.

Skąd wiesz, że chciałabym mu "podarować takie gówno"? Skąd wiesz, jak by
wyglądał? Ja wiem, jesteś zapewne jednym z tych, którzy uważają, że
najlepiej wygląda się w obcisłej koszulce z dekoltem w serek.
Dziękuję Ci bardzo za zajęcie głosu w dyskusji, ale jak zwykle pokazałeś
swój poziom, o co zapewne Ci chodziło. Nie zdenerwowałeś mnie, nie
zszokowałeś, tylko wywołałeś uśmiech politowania na mej twarzy.
"Wypierdoliłbym", "przychlast", rany, ale jesteś prymitywny. Skończ liceum
to pogadamy.

M.

1. Data: 2005-10-31 03:17:33

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wiesz, że chciałabym mu "podarować takie gówno"? Skąd wiesz, jak by
> wyglądał?

Bo jak moze wygladac facet w czyms takim? No powiedz - przymierzal kiedys
jakis gosc to ustrojstwo w Twojej obecnosci?
No to zobacz jak wyglada a pozniej wypisuj swoje bzdety

Ja wiem, jesteś zapewne jednym z tych, którzy uważają, że
> najlepiej wygląda się w obcisłej koszulce z dekoltem w serek.

I juz stosujesz metode 98% glupich cip i choloty na usenecie - metoda
niedorozwinietego przedszkolaka:
Ja do Ciebie: jestes glupia
Ty do mnie: sam jestes gUpi!
Zenada.
Gwoli wyjasnienia: obcislych rzeczy NIGDY nie nosze z kilku powodow.
Primo: nie znosze obcislych rzeczy
Secundo: nie jestem przystojny a tym bardziej dobrze zbudowany, zeby cos
takiego nosic - wygladalbym jak brytyjski pedal, powaznie
Moj styl ubierania sie to w przewazajacej mierze styl propagowany przez
Pierre Cardina - od ponad 10 lat nosze jego spodnie, plaszcze, koszule i
swetry - w najgorszym przypadku cos, co wyglada jak jego styl, ale Cardin
jest na mnie w 80%.
Odpowiadal mi ten styl mimo iz w wieku 21 lat "wygladalem" na 40latka - bo
to dla gosci w tym wieku glownie jest tworzone i im najbardziej pasuje. Z
radoscia musze przyznac, ze dzieki temu zawsze podobalem sie starszym
dziewczynom (tak z 10-12 lat starszym) i bardzo sobie cenilem ich adoracje,
bo kazda z nich byla z pewnoscia bardziej rozgarnieta i inteligentna od
Ciebie, do piet im nie dorastasz. No i wiekszosc z nich byla dobra w lozku
oraz polykala bez dyskusji moje nasienie.

> Dziękuję Ci bardzo za zajęcie głosu w dyskusji, ale jak zwykle pokazałeś
> swój poziom, o co zapewne Ci chodziło. Nie zdenerwowałeś mnie, nie
> zszokowałeś, tylko wywołałeś uśmiech politowania na mej twarzy.

Poraz kolejny potwierdzasz ze nie jestes dla mnie zadnym partnerem do
rozmowy.
Zawsze pietnowalem w usenecie glupie oraz infantylne zachowania, poglady i
teksty, nie znosze nieudacznikow i ludzi ktorzy nie potrafia sobie radzic z
najmniejszymi pierdolami. Najbardziej jednak nie znosze kretynek i slodkich
idiotek oraz kobiet ktore mysla ze faceci maja male wymagania. Moze Twoj,
ale na pewno nie ja i wielu moich usenetowych kolegow, stad tez uwazam
ponownie iz do dyskusji ze mna sie nie nadajesz - za cienka jestes i masz za
niskie iq, co chyba usilnie starasz sie udowadniac - chociaz to Ci sie
udaje.

> "Wypierdoliłbym", "przychlast", rany, ale jesteś prymitywny. Skończ liceum
> to pogadamy.

Doskonale wiesz i wszystkie wiecie, ze skonczylem i liceum, i studia, wiec
nie wiem po co te teksty, dowartosciowalas sie wydajac salwe takim
hardcorem?
Boli Cie to, ze bije Cie na glowe poziomem, mimo iz bluzgam w trzy dupy?
Zaloze sie ze tak, ale jestes zbyt beznadziejna aby potrafic sie publicznie
przyznac do swoich slabosci, niedoskonalosci i bledow. Ja to potrafie i to
jest kolejny dowod ze mam nad Toba przewage.
Mozesz odejsc i nie odpisuj, bo sie pograzysz, postaram sie o to i udowodnie
Ci to
Mimo wszystko zycze milego dnia.

1. Data: 2005-10-31 06:27:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

[bla bla bla]

Wybracz, ale nie chciało mi się czytać Twoich wywodów do końca. Dziękuję,
panie Cardin, za zabranie głosu w dyskusji.
Hahahaha.
Dla mnie EOT, nie będę więcej pisała do Szanownego Pana "piętnującego takie
a takie zachowania w necie". :P

M.

1. Data: 2005-11-01 15:45:18

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wybracz, ale nie chciało mi się czytać Twoich wywodów do końca.

Nie chcialo, ale kurwa kazdy wie, ze przeczytalas.
Napisalas to z banalnego powodu: jestes tak ograniczona ze nie potrafisz
nawet pisemnie okazac mi pogardy i jedynym na co bylo cie stac byla
informacja o tym ze nie doczytalas do konca. Nie rob z ludzi durniow twojego
pokroju, bo nikt sie na to nie nabierze, kogo chcesz wychujac? Mnie? Moje
Kolezanki z mojej grupy? Chyba ci sie cos popierdolilo.

Dziękuję,
> panie Cardin, za zabranie głosu w dyskusji.

Nie ma za co, to dopiero poczatek

> Hahahaha.

Wiemy, wiemy - tepy i pusty smiech idiotki, da sie zauwazyc.

> Dla mnie EOT, nie będę więcej pisała do Szanownego Pana "piętnującego
takie
> a takie zachowania w necie". :P

Mam to w pizdzie.
Aha, nie nawiazuj do tego ze mam pizde a nie malego - bo to taka przenosnia
tutaj, rozumiesz? Ok???
--

[...]

Siarkowy zel pod prysznic
Chwalę-odradzam.
kolor podkładu - wbrew teoriom
Nisim Kalo
Uczłowieczanie przez upięknienie - relacja plus zachwalanie gratis