puder sypki

1. Data: 2004-03-10 20:31:08

Temat: puder sypki
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery mieszanej.
Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

1. Data: 2004-03-10 21:06:03

Temat: Re: puder sypki
Od: "teia" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery
mieszanej.
> Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

Rimmel-Stay Matt :)
--
^^bylam babka in klozeto
i wszystko bylo zastrzelone....^^

1. Data: 2004-03-10 21:08:11

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:
> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery
> mieszanej. Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

Żaden puder sypki nie ma właściwości kryjących. Jest na to zbyt delikatny i
używa się go tylko w celu "dopracowania" makijażu. Jego celem jest subtelne
przypruszenie twarzy (zmatowienie, owszem), a nie korygowanie
niedoskonałości cery. Od tego masz korektory, podkłady, pudry w kamieniu.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-11 09:21:32

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery

YR, avon

pozdr

1. Data: 2004-03-11 12:45:18

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baby Doll" <b...@w...pl> napisała:

> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery
mieszanej.
> Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

Ojoj, a to sie da wybrac ten jeden, jedyny? Bo jak zerknie sie na polki
drogeryjne to tego typu produktow jest multum. Do wyboru, do koloru i do
ceny :)
Ale zaden nie bedzie kryl tak, jak podklad, chociaz jak cerka gladka to
wystarczy czasem i puderek.
Dla przykladu wiec:
Vipera puder matujacy, transparentny, ale po 2-3 godzinach juz go na twarzy
nie ma (alergicy i wrazliwcy uwazajcie, lubi szczypac) - cena przystepna;
Pierre Rene - milusi, cena tez milusia, ale matuje na krotko;
Avon - hmmm, ja nie ufam, ale ja alergik, wiec...
YR - Luminelle - ponoc niezly, ale ja go nie uzywalam, wiec wypowiadac sie
nie bede;
Clinique - no, to jest to - dla mnie szczegolnie Blanded Face Powder&Brush
:)) ale cena bajonska, zaleta - transparentny niby, ale jednak cos moze
ukryc, na pewno zdarza mu sie ukryc pory;
Guerlain - Les Voilettes - no moze juz nie bede sie stresowac, ale marze....
marze.... :)
Ergo - wszystko zalezy od potrzeb i mozliwosci.
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-03-12 16:40:23

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-16 16:26:32

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery mieszanej.
> Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

Bardzo dobry jest puder sypki (pyłkowy) z Oriflame - transparentny, wiec nie
kryje, bo takie pudry nie kryja, ale swietnie matuje i rozswietla cerę -
zdrowiej wyglada, no nie jest bardzo drogi - kosztuje 35 zł. Ja uzywam ciagle,
mam mieszana cerę, ale podkład konieczny!! inaczej taki puder nie ma sensu!!

1. Data: 2004-03-17 12:59:52

Od: "Kruszyna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll <b...@w...pl> napisał(a):

> Dziewczyny,
> jaki sypki puder- waszym zdaniem- najbardziej nadaje sie do cery mieszanej.
> Chodzi o to zeby dobrze kryl i matowal.

Lola... jola...joja...lojalnie uprzedzam, ze nie czytalam listow z watku,
wiec moge sie powtorzyc. A byc moze powtarzajac sie, krzycze: VIPERA, VIPERA
VIPERA!!!!!!
Mam go 4 miesiac i jeszcze mi sie nie skonczyl, pieknie matuje, jestem w
achach i ochach. Kosztowal 16 zl. Jest bardzo delikatny, transparentny.
Polecam bardzo, bardzo, bardzo :) A kupilam za rada Dominiki NM bodajze, ale
nie dam sie za to pociac :)

Kruszyna

1. Data: 2004-03-17 13:00:05

Od: "Kruszyna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
Polecam bardzo, bardzo, bardzo :) A kupilam za rada Dominiki NM bodajze, ale

Odzywka do rzes
Preparat silnie wyszczuplajacy
krem z kwasami a solarium?
solarium-???