puder transparentny

1. Data: 2003-09-24 11:42:02

Temat: puder transparentny
Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam wczoraj puder, zeby bylo bezpieczniej w kolorze transparent - balam
sie dobierac kolor, bo slabe swiatlo i wszystkie wygladaly podobnie. no ale
on wcale neijest bezbarwny, kolezanka sie ze mnie smieje ze wygladam jak
obsypana maka - jak to jest? czy on po nalozenniu ciemnieje? nie chce
wygladac jak corka mlynarza

/afa/

1. Data: 2003-09-24 12:06:27

Temat: Re: puder transparentny
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> kupilam wczoraj puder, zeby bylo bezpieczniej w kolorze transparent
> wygladam jak
> obsypana maka
jaki to puder (firma itp)?- ostrzeż innych.
puder transparentny tylko matowi, na nadaje koloru. nie ciemnieje, nie
"wybiela", tylko matuje.
chociaż faktycznie, ja też natknęłam się juz na barwiące pudry
"transparentne", niestety.

1. Data: 2003-09-24 12:34:30

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "wybiela", tylko matuje.
> chociaż faktycznie, ja też natknęłam się juz na barwiące pudry

rimmel stay matt. w sumei nie jest taki zly - bede go uzywac.

/afa/

1. Data: 2003-09-27 07:32:29

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajne są pudry z Lentherica. One delikatnie barwią ale są 2 rodzaje - dla
cery jaśniejszej i ciemniejszej. Mam ten dwrugi, rewelka - chociaz nie lato.

Anka

Nowy podkład Beyond Color z Avonu
Chwalę znowu!
wella toners&shaders