pyt:Drutowce

1. Data: 2000-05-17 18:20:31

Temat: pyt:Drutowce
Od: Andrzej Miśkiewicz <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wszystkim.
Nie wiem jakie zwyczaje panują wśród grupowiczów a chciałbym się dołączyć.Może ktoś
mnie wprowadzi? I na początek pytanie: czy ktoś miał problemy z drutowcami i jak
sobie
poradzić z nimi? W sklepie powiedziano mi, że Basudin nie jest dostępny w sprzedaży
detalicznej.

2. Data: 2000-05-18 05:18:25

Temat: Odp: pyt:Drutowce
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basudin jest dostępny, sam kupowałem 2 tygodnie temu w zwykłym sklepie
nasiennym.
Andrzej

Użytkownik Andrzej Miśkiewicz <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8funtf$ndc$...@k...task.gda.pl...