pyt. do stosujacych kwasy

1. Data: 2004-01-23 16:26:32

Temat: Re: pyt. do stosujacych kwasy
Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> 15 to chyba nawet za malo.... Z drugiej strony kremy z najwyzszymi filtrami
> sa zwykle tak tluste i lepkie, ze sie odechciewa. Interesuje mnie protektor,
> ktory by wystarczajaco chronil podrazniona kwasami twarz, ale nie tluscil
> sie jak smalec.

Ja z przyczyn niekwasowych uzywam w lecie Anthelios La Roche-Posay,
filtr 60. Bardzo przyjemny i dobrze sie na nim trzyma makijaz :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-23 16:46:27

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <n...@e...net> napisał w wiadomości

> Ja z przyczyn niekwasowych uzywam w lecie Anthelios La Roche-Posay,
> filtr 60. Bardzo przyjemny i dobrze sie na nim trzyma makijaz :)

A nie swiecisz sie po nim jak sloneczko?;)

1. Data: 2004-01-23 17:04:04

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego avene (mam 20) nie nazwalabym ani nietlustym, ani tym bardziej
> matujacym
a na opakowaniu ma turkusowy prostokąt?

na tle innych kremów dających podobną ochronę (nie myślę tu o SPF lecz o
ochrnonie przeciw UVA i fotostabilności) wypada nietłusto- co tylko świadczy
o "lekkości" pozostałych kremów z filtrami

1. Data: 2004-01-23 17:04:55

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spf50
>
> Czy masz na mysli ten tonujacy?
tak, zresztą oba mają kolor, tylko, że spf50 jest intensywniejszy

1. Data: 2004-01-23 17:05:56

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten krem z 40 to jaka firma? I jakie efekty po Lysanylu? Ja planuje
> Cleanance K.

to akurat Vichy w sprayu- stosunkowo lekki jak ta ten stopień ochrony

1. Data: 2004-01-23 17:11:32

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jakie efekty po Lysanylu? Ja planuje
> Cleanance K.

efekty bardzo dobre, szególnie w porównaniu ostatnim nieudanym eksperymentem
z diacnealem (widocznie AHA na mnie nie działają). tylko, że jeszcze nigdy
nie udało mi się przyzwyczaić skóry do pieczenia po lysanelu, mimo że kwasy
(inne niż lysanel) stosuję regularnie od kilku lat- przez to aplikacja jest
mało komfortowa

1. Data: 2004-01-23 17:15:00

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z przyczyn niekwasowych uzywam w lecie Anthelios La Roche-Posay,
> filtr 60. Bardzo przyjemny i dobrze sie na nim trzyma makijaz :)

Anthelios XL to jeden z bardziej tłustych kremów, moim zdaniem oczywiście.
Mniej tłusta jest jego wersja barwiona-Anthelios XL Tiente- ale ma dość
ciemny i tylko jeden kolor

1. Data: 2004-01-23 20:52:39

Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <n...@e...net> napisał w wiadomości

> A nie swiecisz sie po nim jak sloneczko?;)

Nie. Ja ogolnie mam przesuszona cere, kremy tluste wsiakaja i tyle ich
widzieli. A jak sie swiece, to sie pudruje.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Dobrze kryjący make-up-poszukiwany