pyt. o chirurga plastyka etc.

1. Data: 2004-12-31 10:22:22

Temat: pyt. o chirurga plastyka etc.
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy istnieje typowo specjalizacja w kierunku chirurgii nosa? (tak w Polsce, jak
i na zachodzie). Jesli macie namiary, na jakiegos dobrego chirurga nosa
prosilabym o kontakt.
Ponadto mam pytanie bardziej do specjalistow (mam nadzieje, iz takowi tez tutaj
przebywaja): czy perforację w przegrodzie nosowej, o wymiarach 2,5 cm x 1,5 cm,
w kształcie litery "L" można zreperować bez nacinania nosa z zewnątrz?

Bardzo proszę o odpowiedź, sprawa jest dość pilna.

Zyczę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Pozdrawiam