pytanie

1. Data: 2002-05-22 20:46:49

Temat: pytanie
Od: "Rebook" <r...@n...spam.please> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie w koncu zakonczyla sprawa dwoch polskich dziewczyn, u ktorych
podejrzewano ze spozyly zakazona wolowine i mialy po tym objawy?
Nie mam zadnej gazety i nie mialem czasu ogladac TV podczas 2 ostatnich
dni...

2. Data: 2002-05-22 20:58:08

Temat: Re: pytanie
Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rebook" <r...@n...spam.please> napisał w wiadomości
> [...]
> podejrzewano ze spozyly zakazona wolowine i mialy po tym objawy?
> Nie mam zadnej gazety i nie mialem czasu ogladac TV podczas 2 ostatnich

Dzis mialy zostac przyslane wyniki badan ich krwi na obecnosc (choroby?
przeciwcial?) BSE. Szkopul polega na tym ze jak sie okazalo obie probki nie
dotarly do zadnego z austriackich szpitali. Rodziny rozpaczaja, lekarze
zalamuja rece. Gdzies je wcielo. A biedne dziewczyny nadal nie wiedza czy sa
chore na BSE czy inne swinstwo.

Cala ta sytuacja jest bardzo podejrzana. Wogole uwazam ze za pare lat ludzie
beda padac jak mrowki, skoro szczyt zachorowan bedzie 11-1x lat po zakazeniu
to czeka nas prawdziwa bomba BSE. :(((( nie nastraja to optymistycznie.

tory krzepnięcia
sprzedam materac to magnetoterapii
Torbiel w okolicach jajnika
basik30 napisał: