pytanie

1. Data: 2003-04-23 17:39:21

Temat: pytanie
Od: "wiola" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
mam dwa pytania i licze na waszą odpowiedz. otóz pierwsze z nich brzmi:
ostatnio wyszedl mi jakis guz na palcu pod stawem, lekarz rodzinny
podejrzewajac jakies reumatologiczne schorzenie dal mi skierowanie do
reumatologa, pani lekarka po dotknieciu i obmacaniu doszla do wniosku iz to
jest włokniak(nie wiem czy dobrze napisałam) czy tez tłuszczak....wbiła
igle...i...opuchlizna co prawda znikneła ,ale guz został ...co mam z tym
robici co to jest do licha? chirurg? wyciąć?
a drugie pytanie brzmi: czy wiecie moze czy poznaniu gdzies wykonywane śa
zabiegi krioterapii? a jezeli nie wpoznaniu to gdzie najblizej i ile
ewentualnie to kosztuje? czy kasa przepraszam narodowy fundusz to pokrywa?
jest to potrzebne dla osoby chorej na stwardnienie rozisane..problem w tym
ze jej lekarz neurolog twierdzi ze to na ta chorobe nie pomaga, a czytają c
przerozne artykuly znajduje inne informacje !!!
bede wdzięczna za wszelkie informacje!!!!! naprawde wdzięczna !!!

pozdrawiam
wiola

2. Data: 2003-04-23 19:21:20

Temat: Re: pytanie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Apr 2003, it was written:

> zabiegi krioterapii? a jezeli nie wpoznaniu to gdzie najblizej i ile

jesli sie robi w Toruniu to i pewnie w Poznaniu tez biorac pod
uwage, ze jest tam jedna z najlepszych Akademii Medycznych?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-04-24 17:08:28

Od: "wiola" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...
> On Wed, 23 Apr 2003, it was written:
jesli sie robi w Toruniu to i pewnie w Poznaniu tez biorac pod
> uwage, ze jest tam jedna z najlepszych Akademii Medycznych?

nie interesuje mnie Torun - wiec niepotrzebna uwaga! pytalam o Poznan..a z
medycyna nie mam nic wspólnego dlatego zwrócilam sie na ta grupe w nadzieji
, iz ktos cos wie....gdyz wyszukiwarka mi nic nie znalazla..jak równiez w
przychodni rehabilitacyjnej nie potrafia pomóc! w kazdym badz razie i tak
dzieki za odew( przynajmniej wiem ze w razie co mozna jechac do torunia ;))

pozdrawiam
wiola

Czy można skutecznie leczyć halluksy?
Gdzie usunąć woreczek żółciowy?