pytanie

1. Data: 2005-03-13 16:59:40

Temat: pytanie
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiłam materiał płócienny koloru fioletowego aby doszyć do białego
obrusu i po praniu okazało się że materiał farbuje.
Co zrobić aby nie farbował i pobrudził obrusu, czy można jakoś zatrzyma ten
proces?

Pozdrawiam Syla

1. Data: 2005-03-13 18:53:28

Temat: Re: pytanie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrusu i po praniu okazało się że materiał farbuje.
> Co zrobić aby nie farbował i pobrudził obrusu, czy można jakoś zatrzyma

sprobuj wypluac w occie, powinno pomoc

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-03-13 20:27:25

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wielkie Syla

1. Data: 2005-03-15 10:25:03

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem należy ten materiał zdekatyzować (znaczy zalać wrzątkiem i
poczekać aż wystygnie a następnie płukać tak długo aż woda przestanie być
fioletowa. Materiał może zrobić się jaśniejszy ale to nie czarny wiec chyba
nie powinno specjalnie przeszkadzać...

MKatarynka

xxx Van Gogh
Gdzie mozna poszukac sobie wzorow?