pytanie

1. Data: 2002-05-22 07:54:16

Temat: pytanie
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakiś "przepis" by nie cykać się zabiegu operacyjnego który mocno
zmieni mi życie, który nawiasem mówiąc chcę mieć i mieć będę już za tydzień
ale jakoś "lekko" się denerwuję....

Więc jeśli macie jakąś radę na nerwy w tej materii będę szalenie wdzięczna
za wskazówki...

Pozdrawiam
Majka_Cz

2. Data: 2002-05-22 08:30:58

Temat: Re: pytanie
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 22 maja 2002

witaj na grupie pl.soc.inwalidzi majka

W Twoim liście datowanym 22 maja 2002 (09:54:16)o identyfikatorze
news:<acfj1k$go2$1@onyx.icpnet.pl> można przeczytać:

m> Czy macie jakiś "przepis" by nie cykać się zabiegu operacyjnego który mocno
m> zmieni mi życie, który nawiasem mówiąc chcę mieć i mieć będę już za tydzień
m> ale jakoś "lekko" się denerwuję....

m> Więc jeśli macie jakąś radę na nerwy w tej materii będę szalenie wdzięczna
m> za wskazówki...

m> Pozdrawiam
m> Majka_Cz

W Nawiązaniu do jego treści:

Taki mały wstęp jak sama piszesz chcesz tej operacji co oznacza ze zdajesz
sobie sprawę z tego co ona dobrego ci przyniesie zapewne rozważyłaś
wszystkie za i przeciw :) i tych na plus było więcej prawda. Pewnie ten
zabieg umożliwi ci wcześniej czy później wykonywanie jakichś czynności
które są dla ciebie teraz trudne bądź nie osiągalne. żeby sobie poradzić ze
stresem mam dla ciebie 2 rady

1 wynikająca ze wstępu - myślałbym sobie tak: no tak Piotrek W twoim
przypadku zamiast Piotrek będzie Majka)teraz się boisz ale jak będzie już
po wszystkim będziesz mógł robić to i to (tu (należy wstawić rzeczy które
będą możliwe po operacji i odpowiedniej rehabilitacji )

2 Jeśli to możliwe spotkaj się w najbliższym czasie z przyjaciółmi na
jakiejś kawce czy ciastku. zrób sobie dzień dziecka pozwól na rzeczy na
które normalnie sobie nie chcesz pozwolić np.. jeśli lubisz czekoladę a dla
urody ją ograniczasz zrób sobie słodki dzień generalnie się porozpieszczaj

3 Porozmawiaj ( jeśli tego jeszcze nie zrobiłaś ) z kimś ci bliskim o swoim
strachu o tym czego się boisz. Wypowiedzenie takich uczuć powoduje ze
strach się zmniejsza

Poza tym pamiętaj ze masz prawo się bać więc się uśmiechnij

Ojej tak czytam to co napisałem i wyszło ze się strasznie psychologicznie
zrobiło ja chyba studia skończyłem nie te co trzeba :)

Trzymam kciuki wszystko będzie dobrze

Pozdrowienia,
Piotr
mailto:p...@p...onet.pl

osob SM szukam
Rozporzadzenie MPiPS dot. orzekania o Niepelnosprawnosci z 21.V02.
UWAGA- 12 i 14 pyt. w spisie powszechnym - WAŻNE
parapodium
Za a nawet przeciw