pytanie

1. Data: 2005-09-26 17:26:02

Temat: pytanie
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam do Was ptanie otóż : Wiem że dostałes dofinansowanie do komputera,
chciałam się dowiwiedzieć co trzeba wpisać w rubryki "Specyfikacja
przedmiotu dofinansowania" Naprzykład mam wymienić: monitor, komputer,
klawiatura itd.
czy wystarczy napisać "Sprzęt komputerowy" ?
Bardzo proszę napisz
pozdrówki Danuta

2. Data: 2005-09-29 13:25:03

Temat: Re: pytanie
Od: "Jacek Kruszniewski \"JacentyK\"" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawa napisał:

> [...]
> klawiatura itd.
> czy wystarczy napisać "Sprzęt komputerowy" ?

W programie PEGAZ pisałem ogólną specyfikacę sprzętu:
- Procesor,
- ilość RAM
- wielkość dysku
- Oprogramowanie