pytanie, chyba psychiatryczne

1. Data: 2006-06-09 16:26:21

Temat: pytanie, chyba psychiatryczne
Od: "tangie" <tangie@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio prowadzilem zarliwa dyskusje na temat, czy takie cechy mezczyzny
jak chec zapewnienia kobiecie bezpieczenstwa i podpory jest cecha
uwarunkowana genetycznie czy moze kulturowo. Czy z ta cecha czlowiek sie
rodzi, czy jednak nabywa ja od spoleczenstwa w ktorej sie wychowuje. Jednym
slowem, geny czy srodowisko? I jeszcze jesli jest i tak i tak, czyli czesc
ludzi ma to w genach a czesc ma te cechy wyuczone to jaki jest stosunek
jednych do drugich ilosciowo. Ktorych jest wiecej?

Mile widziane wypowiedzi naukowe i udowodnione :)

pzdr,

2. Data: 2006-06-09 17:09:13

Temat: Re: pytanie, chyba psychiatryczne
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tangie" <tangie@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednych do drugich ilosciowo. Ktorych jest wiecej?
>
> Mile widziane wypowiedzi naukowe i udowodnione :)

NTG
pl.sci.psychologia lub pl.sci.biologia

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

3. Data: 2006-06-09 18:56:50

Od: "Ruda" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak chec zapewnienia kobiecie bezpieczenstwa i podpory jest cecha
> uwarunkowana genetycznie czy moze kulturowo.

Poszukaj pod : socjobiologia, Wilson.

Ruda

4. Data: 2006-06-12 07:09:41

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruda napisał:
> Poszukaj pod : socjobiologia, Wilson.
Dawkins także. Nie pamiętam tylko czy w Samolubnym genie, czy w Fenotypie
rozszerzonym.

--
Krzysiek, EBP
Niestety obróbka termiczna niszczy enzymy zawarte w pożywieniu, co

zaburzenia po tabletkach antykoncepcyjnych?
Antybiotyk vs alkohol
Sprostowanie IYIS (oczyszczanie powietrza www.oddychaj.pl)
OSTRA BIAŁACZKA SZPIKOWA M0
Laryngologia - guzy?