pytanie do "Opty" - przeciwskazania

61. Data: 2004-09-03 12:46:20

Temat: Re: pytanie do "Opty" - przeciwskazania
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ch7qnu$2r7$1@news.onet.pl...

> A przeciwwskazań do DO (n\t) - jak nie widać, tak nie widać... :)
> czarny, chyba się nie doczekasz... :<

to ,że o tym nikt nie napisał wcale nie znaczy ,że takich przeciwwskazań nie
ma.
zastanawia mnie jedynie ten irracjonalny lęk optymalnych przed zabraniem
jakiegokolwiek stanowiska w tym temacie .nikt nie napisał ,że takie
przeciwskazania sa ale tez nikt nie napisał ,że takich przeciwwskazań nie ma
.no moze po mną .:)
czy optymalni boją sie ,że zostaną wykluczeni z wirtualnej społecznosci
opty??juz takie przypadki były ,kiedy jakiś optymalny zaczynał pisać o
problemach na Do wówczas spotykał się z ostracyzmem ze strony przeszkolonych
optykrzykaczy.
a teraz Jurek niewiadomych powodów nie zabierze głosu na temat
przeciwwskazań odnosnie DO.
fujjj jurek jesteś tchórz, a ja myślałem że potrafisz mysleć samodzielnie i
masz własne zdanie .ale ty masz własna zdanie -optymalnych.
.

62. Data: 2004-09-03 17:53:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fujjj jurek jesteś tchórz, a ja myślałem że potrafisz mysleć samodzielnie
> masz własne zdanie .ale ty masz własna zdanie -optymalnych.
> .

no wlasnie na tyle (tylko) Cie stac, prowokacja taniuchna, ale mistrz
Werbinski wrocil moze czegos od niego sie nauczysz? (osobiscie watpie,
ale.....)

Jurek

63. Data: 2004-09-03 18:52:42

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> to ,że o tym nikt nie napisał wcale nie znaczy ,że takich przeciwwskazań nie
> ma.
Ja zacząłem wątek, więc może i zaczne o przeciwskazaniach:
- Na zdrowy chłopski rozum, nie zalecałbym tej diety chorym na wrzody
żołądka. Co wy na to?

64. Data: 2004-09-03 19:08:59

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Ja zacząłem wątek, więc może i zaczne o przeciwskazaniach:
> - Na zdrowy chłopski rozum, nie zalecałbym tej diety chorym na wrzody
> żołądka. Co wy na to?

Pudło ;) wyleczenie następuje po kilku dniach

Slawek

65. Data: 2004-09-03 19:42:42

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik slawek pisze:

> Pudło ;) wyleczenie następuje po kilku dniach

taaa... po kilku dniach jedzenia słoniny?

66. Data: 2004-09-03 19:50:03

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> taaa... po kilku dniach jedzenia słoniny?

nie , Diety Optymalnej

Slawek

67. Data: 2004-09-03 21:34:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ch9p2u$5pi$1@news.onet.pl...

> [...]
> jakiegokolwiek stanowiska w tym temacie .nikt nie napisał ,że takie
> przeciwskazania sa ale tez nikt nie napisał ,że takich przeciwwskazań

No widzisz, jaki jesteś osamotniony. A skąd wziąłeś te przeciwskazania?
Bo chyba nie robiłeś długoterminowych hbadań naukowych nad dietą
optymalną na dużej grupie optymalnych i z grupą kontrolną?

> [...]
> opty??juz takie przypadki były ,kiedy jakiś optymalny zaczynał pisać
o problemach na Do wówczas spotykał się z ostracyzmem ze strony

Jak zwykle głupoty piszesz o optymalnych.

> [...]
> fujjj jurek jesteś tchórz, a ja myślałem że potrafisz mysleć
samodzielnie i masz własne zdanie .ale ty masz własna

???... 8]

Czy jest tu lekarz?
Najlepiej psychiatra... czarnemu pilnie potrzebna pomoc ;)

Nie martw się czarny, weź kilka głębokich oddechów, zaparz sobie jakieś
ziółka... to tylko nerwy... zaraz ci przejdzie :]
(byle nie na mnie... ;> )

Krystyna

68. Data: 2004-09-03 21:35:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:ch7ons$b7v$1@inews.gazeta.pl,
> niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):
>
> Ty twierdzisz że byłeś prawie wege, choć jadłeś mięso kilka razy w
tygodniu,
> to ja mogę twierdzić że byłam prawie opty, jak mi po porodzie odbiło
> żywiłam się jajecznica na boczku posypana pietruszka i salcesonem.
:->

Posypaną salcesonem?
Uważaj, bo trafisz do sygnaturki Coolera ;)

...Żartowałam - wiadomo, że nie trafisz :)

> Nie wyszło mi to na dobre.

Nie dziwne, po prostu układ trawienia i wchłaniania nie był
przygotowany na Twoją mięsną niespodziankę.
Mięso u długoletnich wegetarian wywołuje niestrawność.
Powinnaś to wiedzieć.

Krystyna

69. Data: 2004-09-03 21:36:11

Temat: Re: propozycja dla grupy
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bosz, dotrzymywac oczywiscie :/

Przepadło! Napisałeś i powinieneś wrzucić się do sygnaturki... ;>

Krystyna

Jajka na twardo bez ograniczen?
Kalkulatorek
Centrum Profilaktyki Zdrowia ???