Centrum Profilaktyki Zdrowia ???

1. Data: 2004-08-31 16:23:22

Temat: Centrum Profilaktyki Zdrowia ???
Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś tę instytucję ??? znajduje się na Al. Jerozolimskich 31 lok 3.

TRAGIZM !!! 25,6% masy ciała stanowi ... T Ł U S Z C Z poprostu były dobre
złego początki - najpierw facet nie chciał uwierzyć że ważę aż 105 kg , a
potem dostałem skierowanie na bezpłatną konsultację w centrum profilaktyki
zdrowia - oczywiście to jest ogromny plus bo oczywiście śmigne tam z
przyjemnością... Jeszcze jedną rzecz "sympatyczną" zobaczyłem - mianowicie
pokazał mi zdjęcie jak będę wyglądał za 4 lata ludzie RZEŹNIA - jeszcze
ludzi tam się zeszło [fuck] oczywiście się śmiałem - ale takiego powera mi
ta sytuacja dała że szok....

http://facetnadiecie.blog.onet.pl/