Prosze o rade...

1. Data: 2004-08-30 19:26:48

Temat: Prosze o rade...
Od: "Olcia" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Chcialabym Was prosic o rade. A i nawet o pomoc. Pomoc to chyba w wyborze
cwiczen na uda i posladki. Mam slaba kondycje wiec biegi nie wchodza w rachube.
Przynajmniej poki co... A pozniej sie zobaczy. A rade to w wyborze diety. Nie mam
pojecia jaka wybrac. Chcialabym schudnac z 10 kilo. Mam slaby charakter i czesto
wszelkie checi koncza sie na ... samych checiach i niczym wiecej. Nie jem duzo, ale
skoro przytylam to chyba jem niewlasciwie. Tylko ze co to znaczy jesc wlasciwie? Jak
najlepiej jest schudnac tyle kilogramow i w jakim czasie? Bardzo Was prosze...
Pomozcie...

Z gory dziekuje za wszelkie rady i sugestie.

Pozdrawiam wszystkich cieplutko
Olcia

2. Data: 2004-08-30 19:41:58

Temat: Re: Prosze o rade...
Od: "..::Loc'hlaith::.." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdz na strone www.kulturysta.pl - tam masz zestaw cwiczen na co tylko
chcesz;))

--
pozdrawia Anna-Maria
gg 1282272

3. Data: 2004-08-30 19:59:41

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prosze...
> Pomozcie...
>
> Z gory dziekuje za wszelkie rady i sugestie.

Ja mam wiekszy problem, bo tak circa 20kg, ale przystąpiłam planowo.
Dowiedziałam się, że lekarz prowadzący jakąś tam dietę bieże za wizytę 150
zł/tydzien, to wyszło mi taniej kupić sobie książkę Artura Agatstona Dieta
south beach. Jestem na niej od dwóch tygodni, nie chodzę głodna, doszłam do
wniosku, że niekoniecznie muszę jeść chleb, zimniaki, kasze (aczkolwiek
lubiłam). Efekt - póki co 4,5 kg. Mozna o tej diecie z grubsza przeczytać w
lipcowym Twoim Stylu (nie potrafię wskazywać linków - może by mnie tak ktoś
nauczył) pozdrawiam
michalina

4. Data: 2004-08-30 21:01:45

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może http://www.kulturystyka.pl/ ? Bo tamta NOT FOUND.

--
Eva Sheers

Ciekawy artykuł
Dieta Optymalna- co to jest????
Dieta dla siedemnastolatki
13
Co jadał Korzeniowski podczas przygotowań do Olimpiady?