pytanie do dawcow krwi

11. Data: 2006-09-20 13:08:22

Temat: :)
Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O dzieki Ci Maju za te wreszcie wyczerpujaca dosyc odpowiedz! :)
Pozdrawiam,
P.

12. Data: 2006-09-25 09:36:54

Temat: Re: pytanie do dawcow krwi
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Zaraz zaraz. Należy zjeść _lekkie_ śniadanie, ja np. jem jogurt i piję gorzką
> herbatę,

Ja jem normalne śniadanie, cukru nie badają nigdy - czasem jak
morfologia była niedawno, to sama hemoglobinę z palca (to Ci się mogło z
cukrem skojarzyć).
Po zjedzeniu śniadania wyniki powinny być IMHO lepsze, więc trudno mówić
o dyskwalifikacji z powodu gorszych wyników po zjedzeniu śniadania.

Nie wyobrażam sobie np. oddawania płytek na głodnego - jak jestem w
stacji o 7:15, to wychodzę koło 10 - 10:30 - bez śniadania zemdlałbym z
głodu.
Krew pełną oddaje sie szybciej, ale i tak, pełen zestaw badań (pierwszy
raz!!!) to minimum godzinę zejdzie, zależy jaka kolejka, nie polecam iść
w piątek - u nas (Szczecin) wtedy najwięcej krwiodawców jest. Żadna
przyjemność na głodnego.

--
Paweł Muszyński

13. Data: 2006-09-25 10:32:03

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> Do Pauliny: nie bój się, samo oddawanie krwi nic prawie nie boli (pod
> warunkiem, że igłę Ci dobrze wkłują, ale nie będę Cię straszyć teraz :D),
> oczywiście będziesz się czuła osłabiona. Niektórzy mówią, że nie czuja
> żadnych skutków, ale to zazwyczaj mężczyźni, a jednak od kobiety zabrać 0,5l
> krwi to juz coś ;).
Z tym to różnie bywa. Kilka razy oddawałem i raz odpłynąłem na fotelu ;)
(nie był to "mój pierwszy raz")
Ale tylko na chwilkę. Potem juz było dobrze.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

faza luteralna
Wlosy badanie struktury stwierdzenie przyczyny wypadania
bole w lewym boku
zespół suchego oka - jakie krople
chemioterapia + befungin ?